SlovakFitness.sk

Pre ženy 02. 06. 2018

Katie Holmes sa zdôverila o jej novom obľúbenom tréningu

ikonka
Vďaka úlohe v jednom filme sa známa americká herečka Katie Holmesová dostala do svojej najlepšej formy v živote. A v rozhovore pre magazín Women’s Health prezradila, ako sa jej to podarilo.

Tridsaťdeväťročná filmová hviezda sa v príprave na akčný snímok The Doorman pripravovala skutočne poctivo. Aby vyzerala ako bývala vojačka, zaradila do svojho života posilňovanie a cvičila niekedy aj dve hodiny denne.

Aby sa Holmesová priblížila postave, ktorú stvárnila, chcela cvičiť tak, ako by cvičil niekto v armáde. Nechcela klásť len dôraz na to, ako vyzerá v zrkadle, ale aj ako je na tom po silovej a funkčnej stránke. Jej intenzívna príprava jej nakoniec priniesla silnejšie svaly a aj nečakane pozitívny vzťah k boxovaniu.

„Bol som osoba, ktorá vedela zdvihnúť dva a pol kilogramové činky a teraz dokážem cvičiť s desaťkilovými. Robila som aj veľa boxovania, čomu som sa nikdy predtým nevenovala,“ priznala herečka.

„A boxovanie je vzrušujúce. Môžete pri ňom vybiť zo seba všetok ten stres z dňa. Prídem do posilňovne a myslím na všetky tie svetské veci, ktoré ma trápia. Cestná premávka! Vypnem si mobilný telefón až do konca boxovania, pretože sa tak dostanem na pokojnejšie miesto.“

Holmesová je odhodlaná udržiavať sa vo forme aj pre svoju jedenásťročnú dcéru Suri, ktorej chce byť dobrým príkladom. To sa netýka len cvičenia, ale aj stravy. Tú založila na rastlinných jedlách, ktoré sú zdravé. Občas si však dopraje aj kúsok pizze.

„V minulosti to bolo o tom, aby som sa zmestila do mojich džínsov, ale toho už mám dosť. Teraz o tom premýšľam hlavne zo zdravotných dôvodov,“ povedala o svojich stravovacích zvykoch. Priznala tiež, že jej často s motiváciou pomôžu skupinové cvičenia pri ktorých sa vie vyburcovať k lepším výkonom.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
skvely-cvik-na-brucho-ktory-by-mala-vyskusat-kazda-zenaSkvelý cvik na brucho, ktorý by mala vyskúšať každá žena chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženyako-chudnut-pocas-robenia-kazdodennych-cinnostiAko chudnúť počas robenia každodenných činností?dostali-ste-kompliment-takto-nan-nereagujteDostali ste kompliment? Takto naň nereagujtetrening-celeho-tela-ktory-mozete-robit-hocikde-na-schodochTréning celého tela, ktorý môžete robiť hocikde na schodoch
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist