SlovakFitness.sk

Tréning 17. 05. 2018

Tréning, ktorým zničíte ramená a podporíte ich ďalší rast

ikonka
Ak netrénujete svoje ramená správne, pri pohľade spredu, zozadu i zboku môžu narušiť vašu inak kvalitnú postavu. A práve preto je ich tréning taký dôležitý. Sú pre vzhľad celého tela kľúčové.

Jedným z najbežnejších problémov ich tréningu je strach zo zranení. Mnoho ľudí preto radšej necvičí ramená na sto percent alebo ich necvičí vôbec. Pre ich zdravie je však dôležité precvičiť ich zo všetkých uhlov, samozrejme s rozumným prístupom a korektnou technikou.

Bežne začína tréning ramien ťažkými tlakmi, a práve to je pôvod zranení. Ramena nie sú na to pripravené na úvod tréningu. Preto ich treba dôkladne zahriať a potom klásť dôraz nie na váhy, ale precítenie svalov. Treba uprednostňovať vyšší počet opakovaní.

Tento tréning je založené práve na týchto predpokladoch. Hneď na úvod vás čaká jedna séria upažovaní v stoji s veľmi ľahkou váhou. Taká je preto, aby ste dokázali urobiť veľký počet opakovaní – rovných 100!

Po prekrvení, zahriatí a jemnom predvyčerpaní svalov prichádza na rad tá hlavná časť – tri cviky v štyroch sériách: príťahy jednoručky k brade jednou rukou, zapažovanie na kladke, predpažovanie s jednoručkami. Počty opakovaní nájdete v tabuľke.

Na záver tréningu ešte prichádza jeden cvik v jednej sérii. Pôjde o izometrické držanie jednoručných činiek v upažení. Využite pritom ľahkú váhu a snažte sa vydržať čo najdlhšie.

„Demolačný“ tréning ramien
Cvik Série Opakovania
Upažovania v stoji 1 100
Príťahy jednoručky k brade jednou rukou 4 12
Zapažovanie na kladke
4 15
Predpažovanie s jednoručkami
4 20
Izometrické držanie jednoručných činiek v upažení
1 do zlyhania

Ak chcete cvičiť doma a nemáte prístup ku kladke, zapažovanie na kladke môžete nahradiť upažovaním v predklone s jednoručnými činkami.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
co-je-aktivna-regeneracia-a-preco-je-dolezitaČo je aktívna regenerácia a prečo je dôležitá? doska-plank-styri-pozitiva-z-kazdodenneho-cviceniaDoska (plank) – štyri pozitíva z každodenného cvičenia ako-z-vas-posilnovanie-urobi-lepsieho-cyklistuAko z vás posilňovanie urobí lepšieho cyklistu? trojokruhovy-trening-brusneho-svalstva-pre-rychle-vysledkyTrojokruhový tréning brušného svalstva pre rýchle výsledky elipticky-trenazer-vs-bezecky-pas-co-je-lepsieEliptický trenažér vs. bežecký pás. Čo je lepšie?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist