Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Problém: Vysledky mojho posilovania niesu viditelne? (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_29 - 09.04.2013 - 17:22:05

Mam problem cvicim uz dlhsie ale kedze mam nadvahu tak vysledky mojej prace niesu viditelne, poradte ako mam schudnut ? Dakujem za radu


avatar Neznámy_užívateľ_24   |   09.04.2013 - 23:18:35
Neprestávaj cvičiť. Najlepšie a najefektívnejšie sa zbavíš tuku, keď vybuduješ svalstvo, ktoré potrebuje viac a viac energie, to spôsobí väčší výdaj a následnú redukciu ak dodržíš vhodnú stravu. Silový réning je jedná vec, potom zaraď pohybové aktivity(beh, bicykel, reps. hýbať sa) , stravu upraviť tak aby si tam nemal veľa sacharidov (pečivo, zemiaky, ryža, vločky,..) , hlavne k večeru. Viac sa dozvieš z niektorých priložených článkov.

Tréning:
http://slovakfitness.sk/50-palte-tuky-efektivne-skuste-vysoko-intenzivny-intervalovy-trening.html

Výživa:
http://slovakfitness.sk/58-sacharidy-zaklady-pre-zaciatocnikov.html
http://slovakfitness.sk/72-tuky-zaklady-pre-zaciatocnikov.html
http://slovakfitness.sk/86-bielkoviny-zaklady-pre-zaciatocnikov.html

+ pozri si postupne celú stránku, v tipoch nájdeš mnohé informácie.
 
avatar Neznámy_užívateľ_1   |   10.04.2013 - 06:24:55
a nezabudaj na to, aby si mal prijem energie nizsi (menej kalorii zjest) ako jej vydaj (viac kalorii spalit fyzickou aktivitou - posilnovanim, kardiom, uprednostnovanim schodov pred vytahom... ), ak chces ist s vahou dole.
 
avatar Neznámy_užívateľ_23   |   10.04.2013 - 12:12:56
nie je nejaky preklep v tom, ze by si NEMAL vela sacharidov? ved vlocky su asi najlepsie ranajky a tam je sacharidov asi 70%.
 
avatar Neznámy_užívateľ_24   |   10.04.2013 - 19:42:09
Preklep to není. "Príklad: najlepšie raňajky môže byť aj "horalka" ak bude obsahovať v jedle podiel 20%." Neznamená, že raňanjky=jesť sacharidy, záleží od času kedy vykonáva tréning atď . Ak si dá samotné vločky a je jedno koľko, - priberie, najmä keď má problém s hmotnosťou.Preto som hodil odkazy, kde sa dočíta ako to približne skombinovať, keby chcel ráno jesť v napríklad tie vločky (sú skvelé ako zdroj energie ale mnohí ich jedia samotné a len z toho priberajú postupne,..).
 
avatar Neznámy_užívateľ_23   |   10.04.2013 - 20:25:41
je to cele psycho... kazde rano jem ovsene vlocky uvarene v mlieku, asi tak 100 gramov a ocukrujem si to asi 60 g hroznoveho cukru, energia riadna by som pvoedal..ale robim to aj v den,ked necvicim a doslova cely den sedim na riti a nic nespalujem..takze v ten den ked necvicim,tak priberam na tuku lebo si okrem toho dam 3 riadne jedla + 2 mensie...je tak? takze sen o mojom plochom bruchu a velkych svaloch sa asi rozplyva co?
 
avatar Neznámy_užívateľ_1   |   11.04.2013 - 08:01:40
Jaroz, ak chces chudnut, tak su tie tvoje ranajky zdatnou prekazkou v tvojej snahe. Ak chces popracovat na plochom bruchu, tak daj minimalne prec ten hroznovy cukor. Viac sa zameraj na bielkoviny a tiez by som ubral na ovsenych vlockach. Zvykol som jedavat 100 gramov a nemohol som pred par rokmi spalit poriadne tuk. Potom som ubral len na 50 gramov a islo to postupne dole az na moj prvy "six-pack" v zivote
 
avatar Neznámy_užívateľ_23   |   11.04.2013 - 10:59:36
chytnem sa toho hroznoveho cukru - po cviceni treba prijat 100g uhlohydratov lebo telo potrebuje doplnit zasoby glukozy...mozem to doplnit tym hroznovym cukrom?vtedy by som priberat asi nemal nie?
 
avatar Neznámy_užívateľ_1   |   11.04.2013 - 16:09:23
Pokojne presun ten hroznovy cukor po treningu, ale obavam sa, ze v rysovacke bude tych 100 gramov viaaac ako dost a asi nepojdes dole tak, ako by si chcel.
 
avatar Neznámy_užívateľ_50   |   08.07.2013 - 10:19:04
Ahoj Jaroz, prispevky pre Teba od Hymny maju logiku. Drz sa ich. Je vidiet, ze o zivotosprave citas a to je dobre. Ale nemusis hned vsetko na sebe aplikovat. Detto aj s tymi cukrami. Iste, na silove cviky ich treba. Ale silovymi cvikmi v podstate neschudnes. Aspon nie tak efektivne ako pri kardio cvikoch. A pre ne su zase cukry prekazkou na chudnutie. Ak ich totiz budes mat stale v krvi, tak telo nic nedonuti k tomu aby siahlo na tukove rezervy, ktore su k dizpocii ako energeticky zdroj az sekundarne. Takze pre Teba plati "ruky prec od cukrov". Okrem toho pozor na to co citas ako o odporucacich davkach cukru a vsetkeho ineho. Nikdy sa tym neriad, pretoze je to individualne. Zalezi na Tvojom bazalnom metabolizme a tiez rovnici vydaj>=prijem energie aby si dokazal zacat chudnut na tukoch. To je pre Teba mantra, ktorej sa musi drzat.
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist