Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:

Problém: trapenie s chudnutim (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_170 - 30.07.2015 - 11:59:13

Dobry den, cvicim uz 2 roky - snazim sa 5-6 krat do tyzdna podobu 45min. Striedam HIIT, cardio, posilnovanie. Mam za sebou aj cvicienia napr.od Jillian Michaels, zumbu fitness, aerobic+posilnovanie od Olgy Sipkovej a momentalne sa venujem Insanity. Pri vyske 164cm mam teraz 66kg. Minuly rok som schudla z 68 na 61, pricom som prijimala do 4000kj za den. Po dobu toho jedneho roka som pomaly priberala a zas chudla. Asi tak pred mesiacom sa mi vaha vysplhala na 69.4kg... Bola som velmi sklamana a tak som zas zacala chudnut, za ten mesiac som sa dostala na terajsiu vahu. Moj problem spociva v tom, ze moje telo akosi nechce chudnut. Pri prijime 2500kj, a obcasneho vobec nejedenia davam za tyzden dole max.1kg, co... Cvicenie je uz moja v podstate droga, velmi mi to chyba, svaly mam vyvinute pekne, no na nohach(hlavne vrchnych stehnach a zadku) je vrstva tuku, ktora ide velmi tazko dole... nohy mam dost hrube, kedze su tam svaly,ale aj tuk. Ohladom jedla sa snazim co najviac zdravo jest, no obcas sa mi to nedari. Popri vsetkom uzivam karnitin, bcaa a protein. Co by ste mi poradili, aby som sa zbavila tukov na nohach, schudla bez takeho obrovskeho obmedzovania, ako musim teraz(inak nechudnem) a pekne vyrysovala? Dakujem velmi pekne (16rokov)


avatar Neznámy_užívateľ_158   |   03.08.2015 - 08:59:56
trpezlivost, dievca. dole 1 kg tyzdenne? vsak to je tak ako by to malo byt. a to obcasne nejedenie zamen za pravidelne jedenie, aby si si nespomalovala metabolizmus. a btw. myslis vazne 2500 kj, nie je to 2500 kalorii?
 
avatar Neznámy_užívateľ_170   |   03.08.2015 - 12:42:53
ano, myslím vážne 2500kj
 
avatar Neznámy_užívateľ_158   |   07.08.2015 - 08:10:33
podla mna je to dost malo prijatej energie aj pri chudnuti. ale tak 1 kg dole tyzdenne nie je vobec zle, prave naopak. ale z mojej skusenosti ti poviem, ze ked som chudol prvykrat a ked to islo tazsie, tak som tiez prestal jest. a vtedy to islo stale tazko, iba to frustrovalo. dalsikrat uz som to tak neobmedzoval a robil nieco na sposob sacharidovych vln. doprial som si aj maskrty (vykompenzoval som napr. dlhsim cvicenim) a islo to dole a ziadna frustracia, bolesti hlavy ani unava nebola. pekne som fungoval. podla toho, co pises, cvicis dostatocne, chudnes v dobrom tempe, tak skus nepatrne zvysovat prijem energie, aby si sa nemusela tak obmedzovat. keby to zacalo spomalovat tempo chudnutia, tak pridaj este jeden taky kratsi cardio trening kazdy den. oddelene od toho hlavneho.
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist