Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Problém: ráno kardio, večer posilka - čo jesť pred a po?? (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_278 - 12.01.2016 - 09:22:12

Ráno nalačno (len voda s citrónom) si dávam 20 min kardio, buď len beh alebo 3xtýžd. beh formou HIIT. Potom si zvyknem dať len jablko, alebo pod., lebo nemám vôbec chuť jesť. Predtým som zvykla ovocie+jogurt+vločky (pred komplexným tréningom) ale teraz mám iný časový harmonogram a po cvičení mi to fakt nejak nesadne. Môžem si dať jogurt s vločkami až na desiatu dajme tomu (2 hod po tréningu) alebo je lepšie/nutné prijať tie sacharidy a bielkoviny hneď ráno?
Večer, keď prídem z práce idem posilovať. Večeriam tak hodinu predtým - šalát+tuniak/cottage. Je to OK + mala by som zjesť ešte niečo po? spať idem cca 2,5 hodiny po tréningu. Ďakujem....


avatar Neznámy_užívateľ_278   |   12.01.2016 - 09:24:05
ešte som zabudla že chudnem (aj) teda aby bolo jasné, že nie som niekto kto sa snaží len nabrať svaly ale najprv nejaké kilečko dolu aj... Vďaka
 
avatar Neznámy_užívateľ_292   |   09.02.2016 - 12:46:15
Ráno - Pred kardiom stačí voda, ak bežíš alebo bike by ti bolo ťažko. Potom je dobrý proteín ( možeš si mix s banánom aj s vločkami.
Večer po tréningu isto treba večeru - bielkoviny, sacharidy (komplexne) a zeleninku.
nepíšeš časy, kedy je to večer, a ako často praktizuješ tieto tréningy? Myslím že je to veľa v jednom dni, ale ak chceš schudnúť tak ti držím palce. ja by som si to rozložila, 1deň - kardio, a 2deň fitko, 3deň voľno ....
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist