Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Problém: Ako vytvarovať postavu. (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_299 - 12.03.2016 - 15:25:25



avatar Neznámy_užívateľ_317   |   23.05.2016 - 21:57:47
Dobrý deň, prosím vás chcel by som sa opýtať či sa na vyrysovansie brucha oplatí robiť 3 série brušákov po 60
opakovani s minútovou prestávkou ráno, na obed znova 3 série po 60 a zhruba za hodinu ďaľšie 3 série po 60, každý druhý deň. Predom ďakujem za odpoveď
 
avatar Neznámy_užívateľ_293   |   26.05.2016 - 06:41:57
Len brušákmi a ani inými cvikmi brucho nevyrysuješ. Ak máš teda na mysli zbavenie sa tuku z oblasti brucha, tak základ je strava a kardio cvičenie.

Brušáky sú prežitok a v takom množstve absolútne neefektívne, keďže si rýchlo na takú záťaž zvykneš. Z mojich skúseností a z moderných postupov a poznatkov, by som skracovačky úplne vyradil z tréningu. Pri skracovačkách a iných variáciách ohýbaš chrbticu, čo v žiadnom prípade nie je funkcia brušných svalov a z dlhodobého hľadiska si môžeš zapríčiniť problémy s chrbticou. Preto je lepšie cvičiť napr. dvíhanie nôh vo vise, kde ohýbanie chrbtice eliminuješ (navyše to je jeden z najlepších cvikov na brucho). Planky by mali byť tiež samozrejmosťou (vrátane bočného planku). Ab rollouts (koliesko) je tiež dobrý cvik, ale už pre pokročilých.

Pre zaujímavosť, tu sú výsledky štúdie najefektívnejších cvikov na brucho: https://www.acefitness.org/about-ace/press-room/246/american-council-on-exercise-ace-sponsored-study
Klasické skracovačky až na 11. mieste...
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist