Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Problém: Ploche brucho a veľké svaly, ide to súčasne? (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_39 - 23.05.2013 - 13:06:03

Zdraví mám na Vás jednu otázku? Trenujem necelý rok a posledný mesiac a pól naozaj tvrdo a pravidelne... Za tento krátky čas som išiel silovo hore a objemove tiež, aspoň mám taký pocit a v oblasti brucha som schudol asi cca 8 cm v obvode no stále to nieje dostacujuce preto sa chcem spýtať či je vôbec možné súbežne naberat svalovu hmotu a odburavat tuk s brucha...??? Inde nemám problém s takom iba na bruchu... Poprípade nejake overené rady ako trénovať aby som naberat svalovu hmotu a strácať tuk s brucha cviky a stravovanie a podobne... Vopred upozornujem že nejsom profesionál a nemám čas a ani prostriedky na to aby som mal 4x za deň inú stravu alebo aby som si počítal kalorie či iné somariny... Stačí aby som vedel čo mám jesť napr. Aké potraviny zeleninu ovocie atd koľko krát do týždňa a čo po tréningu a tak... Ak niekto odpovie tak vopred ďakujem


avatar Neznámy_užívateľ_1   |   23.05.2013 - 17:14:28
Ono je zauzivane hovorit, ze sa spalovat tuky a budovat nove svaly naraz neda, no v minulosti som cital na tuto temu jeden clanok, kde tvrdili, ze sa to da, no bolo to podmienene presnym vazenim toho, co zjes, rozpisovanim makrozivin, kalorii a manipulaciou s nimi. Cize, kedze nemas cas na pocitanie kalorii, ako pises, tak to pre teba nebude dosiahnutelne. Ak chces vacsie svaly, skus najskor na seba nalepit hmotu a potom to neskor vyrysuj. Taktiez nemaj prehnane ocakavania. Vacsina postav, ktore vidis u profesionalov, ci uz fitnesakov alebo kulturistov, su roky driny, v horsich pripadoch doplnene o AS. Cvic pre radost a pre zdravie. Bud trpezlivy a pridu aj vyraznejsie telesne zmeny
 
avatar Neznámy_užívateľ_46   |   27.06.2013 - 13:48:27
Podľa mňa to ide, teda sa o to aspoň snažím. Nemal som žiadnu objemovku, kde by som mal dajme tomu o 10 kg viac, strava furt rovnaká (ovs. vločky, vajcia, celozr. pečivo, cottage, tvaroh nizk, tuniak, makrela, syr do 30% tuku, mlieko nizk, jogurty nizk, mozzarella nizk, doobeda ovocie, poobede zelenina, kur. a hov. maso, ryza) teda aj na jeseň toto tvorilo základ stravy aj teraz.. takže váhu si stále držím cca rovnakú.. len s blížiacim letom som sa snažil ešte viac obmedziť sacharidy a jesť napr. brokolicu, chilli, piť dosť kavy, zel. čaju (teda prírodne spalovače a zrychlovače metabolizmu) a veľa veľa vody. A samozrejme mám veľa aerobnej aktivity, striedam posilku (jeden deň) s behom (druhy deň) a sem tam ešte plávanie do toho a teraz keď som chcel čo najviac vyrysovať, tak som mal v plane ešte rano po prebudení dávať 2-3x do týždňa stacionárny bicykel, ale dako nevydalo
 
avatar Neznámy_užívateľ_50   |   08.07.2013 - 10:53:46
Nuz, ja mam rovnaky problem ako Martin Mates. Jediny rozdiel je v tom, ze v otazke rovnice prijem/vydaj nemam taky negativisticky postoj. Ono totiz generovanie tukov s tym uzsko suvisi. Osobne si myslim, ze by si sa mohol na nejake obdobie "obetovat" a tie vypocty si urobit Nemusis sa bat, ze to budes musiet robit stale. Po case uz budes ma v oku hodnoty, ktore jest mozes. Rovnako budes aj vediet aku energiu spottrebujes pri takych alebpo onakych cvikoch. A potom uz uplne automaticky zamieris k takemu jedlu ake Ti pasuje aby vydaj>prijem. Lenze pri vydaji pocitaj aj so svojim vlastnym bazalnym metabolizmom.
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist