SlovakFitness.sk

Fitness diskusia

Problém: ako zacat ?

Tému založil: Neznámy_užívateľ_407 - 03.01.2018 - 22:41:20 hod.
zacal som cvicit , aj sa skusam lepsie stravovat
9:00 dam si banan kiwi jogobelu s vlockami
12:00 kuracie maso na prirodno s ryzou , varenu mrkvu rajcinu mix zeleniny
15:00 mozzarela , cottages , celozrnne pecivo alebo knackenbrott
18:00 ryza s masom , tvaroh , mlieko
21:00 tvaroh , mozzarela , varene vajce , banan
To si myslim osobne ze by aj mohlo byt co mi odporucite vy ?

S treningu mam chaos pred 12:00 si dam
Tlaky s vahou aby som vladal 3opakovania po 12krat
Biceps, kladivovy zdvih s jednoruckami , tricepsove tlaky s jednoruckami , benchpress, pullover , rozpazovanie jednoruckami , vsetko 3x po 10

Vecer dvihanie noh v lahu, brusaky , plus vlastne cviky

cvicim kazdy den striedam to ked rano nemam cas tak dam brucho nohy a vecer ako som pisal bicepsy prsia a t d

Co robim dobre co zle dakujem

avatar Neznámy_užívateľ_405
04.01.2018 - 17:35:22
Ahoj,

tým, že budeš cvičiť napríklad 2x do dňa a k tomu ešte každý deň,
si skôr privedieš zranenie, než viditeľné výsledky.

So stravovaním na začiatočníka to máš dosť pestré a vyvážené.

Rozložené to máš veľmi pekne.
V prvom rade si musíš zostaviť tréning, nejakú kombináciu.

Napríklad:
• VARIANTA A - hrudník, chrbát
• VARIANTA B - nohy, ramená
• VARIANTA C - brucho, ruky

Nezabúdaj odpočívať, hydratovať. Dúfam, že som bol aspoň trochu nápomocný.

 
avatar Neznámy_užívateľ_407
05.01.2018 - 14:43:10
Super dakujem za ochotu necham si poradit vacsinou citam co tu je a uz som si tu nasiel aj 10tyzdnovy trening zostaveny tak skusim .vdaka za radu
 
avatar Neznámy_užívateľ_405
05.01.2018 - 20:32:12
Je tu toho požehnane, čo si budeme písať.
Taktiež si pomáham touto stránkou, je tu veľa šikovných tipov,
a samozrejme rád pomôžem, keď je to v mojich „silách“.

Držím palce, nech sa Ti darí a samozrejme, dúfam že nie si jeden z tých,
ktorí čakajú na viditeľné výsledky už po týždni.

Nech Ťa motivácia a váhy sprevádzajú touto cestou!
 
avatar Neznámy_užívateľ_407
09.01.2018 - 00:14:26
dobre stravujem sa mozno celku fajn sice este nie je vidiet zmeny lebo som chzdsi len mam brucho ale oki vsetko chapem a nechcem vypadat za 3mesiace ako clovek ktori posiluje 2roky ale je pravda ze nieco by sa mi zislo na podporu absolutne sa vtom nevyznam a kazdy pise inak
Co by som si mal objednat aky protein ? alebo gainer ? kreatin ? necham si poradit
kamos mi odporucil wellnes protein , je to dobra volba ? dalsi mi odkazal mam si objednat syntha 6 , ale ako som pisal netusim ako to uzivat netusim co to je zac chcem si nechat poradit .
 
avatar Neznámy_užívateľ_293
09.01.2018 - 22:52:16
Spočítaj si koľko denne prijmeš bielkovín (mal by si prijať cca 2g na kg telesnej hmotnosti) a ak si v deficite, tak kúp nejaký srvátkový proteín (80%+ bielokovín) a doplň príjem. Zabudni na Syntha 6 a podobné drahé izoláty. Na začiatok ti úplne stačí napr. Whey protein od Myprotein, navyše je teraz v zľave. Gainer je predražený cukor a na kreatin máš ešte čas, po ňom siahni kľudne tak za pol až trištvrte roka, keď už budeš ťažšie naberať.

Tréning 4-5x za týždeň a jeden krát denne, telo potrebuje aj oddychovať...
 
avatar Neznámy_užívateľ_407
10.01.2018 - 16:54:45
mavam 6dni trening a den volna a na druhy tyzden 5dni trening 2dni pauza
Oki som rad za kazdu radu , takze zabudam na to a kupim ako odporucas a neviem ako si mam zratat sice bielkoviny ale to sa docitam
Dik za rady
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

Neprehliadnite
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist