Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:

Problém: ako zacat ? (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_407 - 03.01.2018 - 22:41:20

zacal som cvicit , aj sa skusam lepsie stravovat
9:00 dam si banan kiwi jogobelu s vlockami
12:00 kuracie maso na prirodno s ryzou , varenu mrkvu rajcinu mix zeleniny
15:00 mozzarela , cottages , celozrnne pecivo alebo knackenbrott
18:00 ryza s masom , tvaroh , mlieko
21:00 tvaroh , mozzarela , varene vajce , banan
To si myslim osobne ze by aj mohlo byt co mi odporucite vy ?

S treningu mam chaos pred 12:00 si dam
Tlaky s vahou aby som vladal 3opakovania po 12krat
Biceps, kladivovy zdvih s jednoruckami , tricepsove tlaky s jednoruckami , benchpress, pullover , rozpazovanie jednoruckami , vsetko 3x po 10

Vecer dvihanie noh v lahu, brusaky , plus vlastne cviky

cvicim kazdy den striedam to ked rano nemam cas tak dam brucho nohy a vecer ako som pisal bicepsy prsia a t d

Co robim dobre co zle dakujem


avatar Neznámy_užívateľ_405   |   04.01.2018 - 17:35:22
Ahoj,

tým, že budeš cvičiť napríklad 2x do dňa a k tomu ešte každý deň,
si skôr privedieš zranenie, než viditeľné výsledky.

So stravovaním na začiatočníka to máš dosť pestré a vyvážené.

Rozložené to máš veľmi pekne.
V prvom rade si musíš zostaviť tréning, nejakú kombináciu.

Napríklad:
• VARIANTA A - hrudník, chrbát
• VARIANTA B - nohy, ramená
• VARIANTA C - brucho, ruky

Nezabúdaj odpočívať, hydratovať. Dúfam, že som bol aspoň trochu nápomocný.

 
avatar Neznámy_užívateľ_407   |   05.01.2018 - 14:43:10
Super dakujem za ochotu necham si poradit vacsinou citam co tu je a uz som si tu nasiel aj 10tyzdnovy trening zostaveny tak skusim .vdaka za radu
 
avatar Neznámy_užívateľ_405   |   05.01.2018 - 20:32:12
Je tu toho požehnane, čo si budeme písať.
Taktiež si pomáham touto stránkou, je tu veľa šikovných tipov,
a samozrejme rád pomôžem, keď je to v mojich „silách“.

Držím palce, nech sa Ti darí a samozrejme, dúfam že nie si jeden z tých,
ktorí čakajú na viditeľné výsledky už po týždni.

Nech Ťa motivácia a váhy sprevádzajú touto cestou!
 
avatar Neznámy_užívateľ_407   |   09.01.2018 - 00:14:26
dobre stravujem sa mozno celku fajn sice este nie je vidiet zmeny lebo som chzdsi len mam brucho ale oki vsetko chapem a nechcem vypadat za 3mesiace ako clovek ktori posiluje 2roky ale je pravda ze nieco by sa mi zislo na podporu absolutne sa vtom nevyznam a kazdy pise inak
Co by som si mal objednat aky protein ? alebo gainer ? kreatin ? necham si poradit
kamos mi odporucil wellnes protein , je to dobra volba ? dalsi mi odkazal mam si objednat syntha 6 , ale ako som pisal netusim ako to uzivat netusim co to je zac chcem si nechat poradit .
 
avatar Neznámy_užívateľ_293   |   09.01.2018 - 22:52:16
Spočítaj si koľko denne prijmeš bielkovín (mal by si prijať cca 2g na kg telesnej hmotnosti) a ak si v deficite, tak kúp nejaký srvátkový proteín (80%+ bielokovín) a doplň príjem. Zabudni na Syntha 6 a podobné drahé izoláty. Na začiatok ti úplne stačí napr. Whey protein od Myprotein, navyše je teraz v zľave. Gainer je predražený cukor a na kreatin máš ešte čas, po ňom siahni kľudne tak za pol až trištvrte roka, keď už budeš ťažšie naberať.

Tréning 4-5x za týždeň a jeden krát denne, telo potrebuje aj oddychovať...
 
avatar Neznámy_užívateľ_407   |   10.01.2018 - 16:54:45
mavam 6dni trening a den volna a na druhy tyzden 5dni trening 2dni pauza
Oki som rad za kazdu radu , takze zabudam na to a kupim ako odporucas a neviem ako si mam zratat sice bielkoviny ale to sa docitam
Dik za rady
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist