Problém: Nazor zainteresovaneho - cvicebny plan vs. jedalnicek (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_409 - 25.01.2018 - 20:04:56

Zdravim,

v ramci nezdraveho zivotneho stylu sa mi podarilo vysplhat na vahu 75 kg pri vyske 163 cm. Moj vek je 26 rokov.
Prve dva tyzdne cvicenia : iba kardio (35-35 min) pri tep. frekvencii 145-150
dalsie 2 tyzdne (doteraz) : zaradenie siloveho cvicenia - kluky, plank, brusaky, vypady, rozne obmeny
Pridavam 1x tyzdenne tenis

Strava vacsinou 5x denne, s dorazom na zeleninu, ovocie(rano), bielkoviny, obmedzenie sacharidov - co vsak vnimam ako vycepravajuce - vecer sa citim velmi vycerpana (snazim sa drzat si prijatie kcal okolo 1200-1300)

Nefajcim, alkohol nepijem 3 mesiac, sladke sa mi podari 1x do tyzdna.

Zo zaciatku sa zameriavam hlavne na techniku cvicenia, pomaly planujem zvysovat frekvenciu.

Chcela by som vediet, co si myslite o tomto postupe. Moj ciel je naucit sa techniku cvikov, schudnut a sformovat pomaly bez jojo efektu a udrzanie si (hlavne kvoli) zdraviu vahy.

Pytam sa hlavne kvoli vycepraniu, ktore pocitujem a ci je vhodne takato kombinacia stravy a cvicenia vhodny zaciatok, co by som mozno mala pridat, aka by mala byt idealnejsia frekvencia cvicenia.

Dakujem.


avatar Neznámy_užívateľ_158   |   30.01.2018 - 13:36:35
Nenapisala si, ako casto cvicis. Ak cvicis kazdy den, tak je jasne, ze budes unavena.
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist