Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:

Problém: Jedalnicek plus plan (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_83 - 28.10.2013 - 17:09:26

Zdravim poprosil by som o zhodnotenie mojho planu treningoveho plus jedalnicek, nech pripadne odstranim nejake chybycky. Dakujem.
Takze ranajky: striedam tieto(Tuniak + celozrnne pecivo alebo 3 vajicka alebo ovsena kasa asi pol salky ovsenych vlociek plus nizkotucne mlieko, dochutene proteinom, spaldova krupica, proteinove palacinky) Taktiez kazde rano s ranajkami si davam 80 % protein zhruba tych 50g.
Desiata: vacsinou len nejake ovocie bud jablko alebo banan pripadne nejaky pomaranc
Obed: Losos, Kuraci salat, Kuracie maso na prirodno + ryze natural, Polievka Pho, kuraci vyvar obcas celozrnne spagety)
Olovrant: Protein po treningu
Vecera: nizkotucny tvaroh
Spolu s proteinom beriem aj kreatin monohydrat.

Trening:
Pondelok - Crossfit
Utorok - Posilovna (prsia, biceps)
Streda - Crossfit
Stvrtok - posilovna(triceps, chrbat)
Piatok - volno
Sobota - Posilovna(nohy,ramena)
Nedela - volno

Cez tyzden po posilovni este zaradujem 15-20 minut HIIT na bicykli a v sobotu plavaren.

Praktizujem toto uz asi 3 tyzdne schudol som cca 3 kg, este planujem par kil dole a potom obmedzim trochu to kardio aby som neisiel moc dole zo svalstva. Momentalne mam 93 kg a 188 cm.


avatar Neznámy_užívateľ_83   |   28.10.2013 - 17:11:31
Ten kreatin zacinam brat teraz prvy tyzden nasycovacku, takze ocakavam ze pojdem na svaloch hore, s chudnutim uvidim este ako to bude za mesiac dam asi na pocit a vyzor v zrkadle.
 
avatar Neznámy_užívateľ_52   |   29.10.2013 - 11:45:56
Kreatin si si mal nechat, ked budes viac naberat. Neda sa ten crossfit zo stredy hodit na piatok, nech mas trochu vyvazenejsie to volno?
 
avatar Neznámy_užívateľ_83   |   29.10.2013 - 13:30:37
Bohuzial neda, ale v stredu to mam len kazde dva tyzdne. No kreatin som dal teraz lebo uz nechcem moc chudnut skor zostat na com som a vyrysovat to a kreatin by mi mal aj k tomu pomoct mimo ine.
 
avatar Neznámy_užívateľ_1   |   30.10.2013 - 11:16:23
ja by som tuniaka prehodil na prvu veceru, tvaroch ako druha. a rano, ked si davas proteinove palacinky, zvaz, ic by si ten protak nemohol dat niekedy inokedy, trebars na desiatu, kde ti bielkoviny chybaju.
 
avatar Neznámy_užívateľ_52   |   31.10.2013 - 10:55:02
Ano, kreatin ti zvysi aj pokojovy metabolizmus, takze k tomu prispeje. A tiez ako Hymy pisal, odporucil by som ti tie zmeny v strave. Veci ktore si pisal su dobre, len ich musis preorganizovat.
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist