Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:

Problém: Od kedy začať cvičiť v posilňovni? (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_6 - 05.03.2013 - 02:59:56

Zaujímal by ma názor redakcie na túto problematiku, keďže každý odborník sa k tomuto stavia inak, jedny tvrdia, že pred 15 rokom by sa do posilky chodiť nemalo, kvôli tomu, že potom človek nevyrastie, iný zase tvrdia, že to rastu keď tak pomáha, ale uškodiť určite nemôže. Názor ktorý som raz počul a ktorý zastávam ja je, že do posilňovne môže chodiť hocikto, ale ľudia pod 15 rokov, by si nemali nakladať ťažké váhy, ale mať veľký počet opakovaní s nízkymi váhami "až do nemoty."


avatar Neznámy_užívateľ_2   |   05.03.2013 - 08:39:36
Cvicenie, resp. vo vseobecnosti pohyb, ma pre deti viacero benefitov a mali by cvicit uz malicka, samozrejme v rozumnej miere. Samotne posilnovanie s cinkami nezastavuje rast, je to len velmi rozsireny myt. Naopak, zlepsuje stav svalov, kosti ci cholesterolu. Zataz by vsak mala byt prisposobena tak, ako si pisal - mensie vahy a viac opakovani. Treba sa sustredit na zvladnutie techniky, aby nedoslo k zraneniu a volit vahy, s ktorymi sa zvladne urobit tak 15-20 opakovani. Casom toto cislo uberat a jemu prisposobovat vahu tak, aby sme sa dostali k 10 opakovaniam. Mladsie deti by mali cvicit pod dozorom a starsie v puberte uz zacnu vidat aj vysledky svojej prace v naraste svalovej hmoty. Nehovoriac o tom, ze sa v tomto obdobi sa vdaka tomu naucia aj discipline, zvysia svoje sebavedomie a tym aj sance uspiet v inych sferach svojho neskorsieho zivota. Nezabudajme tiež, ze mnoho kulturistov a fitness modelov zacinalo cvicit uz vo veku 14 – 15 rokov.
 
avatar Neznámy_užívateľ_6   |   05.03.2013 - 12:46:21
Ďakujem a ešte mám jednu otázočku. Je pravda, že silový tréning, bez strečingu pred a po záťaži môže znížiť ohybnosť tela až o 30%?
 
avatar Neznámy_užívateľ_2   |   05.03.2013 - 14:10:51
Nedavna studia ukazala, ze ak cviky vykonavame v <b>plnom rozsahu pohybu</b>, neznizuje sa flexibilita (dokonca sa moze zvacsit). Je vsak zname, ze cvicenim sa svaly skracuju, a preto sa odporuca robit strecing po kazdom treningu.
 
avatar Neznámy_užívateľ_137   |   18.06.2014 - 14:11:21
Dobrý den, záleží na typu cvičení. Do posilovny můžete chodit už v tomto věku. Máme takové klienty u nás ve fitness, ale je nutné dodržovat zahřátí svalů před silovým cvičením tzn. 10 - 15 minut kolo, běžící pás. A po cvičením důkladný strečing. Nutné je taká cvičit s rozumem a v určité míře po konzultaci s trenérem. Plánuji teď dokoupit stroje do posilovny http://www.novefitness.sk/vybavenie/cardio-trenazery/. Co říkáte tady na tento?
 
avatar Neznámy_užívateľ_229   |   20.05.2015 - 20:33:56
Ja by som mal otazku:
Môžu chodiť deti vo veku 11-12 do fitka?
Bol som rozhodnutý že sa vyberiem do fitka ale potom sa prišiel na tuto stránku a teraz som si dosť neistý
Vopred ďakujem za odpoveď
každu radu berem
 
avatar Neznámy_užívateľ_52   |   21.05.2015 - 09:27:14
Mne sa 11-12 rokov zda byt malo na seriozne posilnovanie. Telo sa este vyvija, rozum tiez, a tak je riziko zranenia dost velke. Pri cvikoch ako kluky ci zhyby nevidim vacsi problem.
 
avatar Neznámy_užívateľ_229   |   23.05.2015 - 20:37:37
ok diki
Zacnem chodit do fitka od takých 14-15 rokov.
Zatial len brušáky kliky a zdvihanie sa na tyči.
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist