Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:

Problém: Optimálny cvičebný plán (Poradňa)



Tému založil: Neznámy_užívateľ_130 - 27.05.2014 - 14:32:04

Dobrý deň

Potreboval by som poradiť od niekoho skúsenejšieho ohľadom cvičebného plánu. Mám problém si zostaviť dobrý tréningový plán pretože mám možnosť cvičiť iba 5 krat do týždňa a to v pracovných dňoch (pondelok-piatok) aby som to upresnil ide mi o nabratie svalovej hmoty. Stránky na ktorích som pozeral uvádzaju pri objemovom tréningu najviac plán 3+1 ale to v mojom prípade nieje možné keďže cez výkend sa nedá. Premýšlal som aj nad alternativou (deň cvičiť a deň volna) ale neviem či to nieje málo a či tam nieje moc velká pauza keďže v piatok by som docvičil a celý výkend nič... za radu vopred ďakujem..


avatar Neznámy_užívateľ_1   |   29.05.2014 - 06:00:22
skus tento treningovy plan:
http://slovakfitness.sk/605-dvojmesacny-trening-pre-zaciatocnikov.html

alebo sa inspiruj tymto a uprav ho na prvych 5 dni v tyzdni (vikend pauza):
http://slovakfitness.sk/482-trening-profika-sebastian-mansla.html

ak rozmyslas o druhoch splitov (3+1, 2+1, 1+1), tak este je dobry aj tento clanok:
http://slovakfitness.sk/98-treningovy-split-aky-typ-si-vybrat.html

a najdes ich tu viac, len treba hladat

ja som kedysi cvicieval takto, aby som mal vikend volny:
pondelok a stvrtok - hrudnik+ramena+tricepsy
utorok a piatok - chrbat+bicepsy+predlaktia
streda - nohy

alebo:
pondelok a stvrtok - hrudnik+chrbat
utorok a piatok - ramena+ruky
streda - nohy
 
avatar Neznámy_užívateľ_52   |   29.05.2014 - 18:39:00
Urob si split, kde budes cvicit pondelok a utorok, stvrtok a piatok. streda, sobota a nedela volne dni. Mozno rozdelit na hornu cast tela a dolnu cast tela, dvakrat tyzdenne precvicit kazdu partiu a vyberat hlavne zakladne cviky.
 
Fitness diskusiu sme deaktivovali. Archív tém zostane ešte dostupný na neurčito.

E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist