Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Kulturistika

Tréning legendy XI. – Jay Cutler a tréning stehien

ikonkaHľadáte spôsob, kým znovu nabudiť rast svalovej hmoty u vašich stehien? Dynamický tréning nôh niekoľkonásobného víťaza Mr. Olympia, Jaya Cutlera, by vám mohol dodať impulz. A keď sa ním neinšpirujete, aspoň uvidíte, ako trénovala jedna z legiend profesionálnej scény.

Rodák z amerického štátu Massachusetts vyhral najprestížnejšiu kulturistickú súťaž sveta dovedna štyrikrát a v ďalších šiestich prípadoch skončil druhý. Jeho stehná pritom patrili k silným stránkam, ktoré mu vyhrávali tituly aj na iných súťažiach.

Aby z tréningu nôh získal najviac výsledkov, snažil sa ich precvičiť zo všetkých strán, pod rôznymi uhlami. Trénoval ich raz každých päť dní. Počas svojho vrcholu si rozdeľoval tréning na precvičenie hamstringov (ráno) a štvorhlavého stehenného svalu (večer).

Či bol tréning rozdelený alebo ho absolvoval celý, vždy platilo, že chcel udržať opakovania na úrovni okolo 12-tich. Snažil sa do nich nahnať veľa krvi a dosiahnuť maximálne napumpovanie. Aby si trochu cvičenie aj spestril, drepy robil raz čelné a raz s činkou za krkom.

Tréning začínal zahrievaním na stroji na predkopávanie. Typicky následne absolvoval leg press, hacken drepy a až potom samotné drepy. Na záver precvičil výpady s jednoručkami alebo veľkou činkou a na záver leg press jednou nohou.

Cutlerov tréning stehien
Cvik Série Opakovania
Predkopávania na zahriatie 2 12
Leg press 3 12
Hacken drepy 3 12
Drepy 3 12
Výpady 3 12
Leg press jednou nohou 3 12

zdroj: Flex



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-kulturistu-xx-kai-greene-a-hrudnikTréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudníktrening-legendy-xiii-shawn-ray-a-trening-stehienTréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien trening-kulturistu-xix-ramena-v-podani-justina-comptonaTréning kulturistu XIX. – Ramená v podaní Justina Comptona trening-legendy-xii-dorian-yates-a-hrudnik-s-bicepsmiTréning legendy XII. – Dorian Yates a hrudník s bicepsmi trening-kulturistu-xviii-shawn-rhoden-a-chrbatTréning kulturistu XVIII. – Shawn Rhoden a chrbát
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist