Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Tréning

15-minútový tréning, ktorý vás udrží vo forme aj doma

ikonkaStalo sa pre vás komplikáciou zaradiť cvičenie do vášho života? Veríte, že aktívny pohyb je základom zdravého životného štýlu a chceli by ste mu venovať aspoň hodinu denne? Máte na to ale menej času? Ak ste odpovedali áno na niektorú z týchto otázok, možno vám pomôžeme.

Na to, aby ste sa udržali vo forme urobili niečo prospešné pre svoje zdravie, v skutočnosti nepotrebujete hodinu času. Ak nemáte k dispozícii ani polhodinu na cvičenie, máme tiež pre vás dobrú správu – na kvalitný tréning vám postačí aj 15 minút.

Štúdie preukázali, že 15 minút cvičenia štyri až päťkrát do týždňa je dostatočne veľa na to, aby bol vás metabolizmus stimulovaný a pálili ste kalórie. Nasledujúci tréning je presne to, čo vám bude stačiť a ďalším plusom je, že naň nepotrebujete žiadne náčinie, takže ho môžete robiť bez problémov aj doma.

Pri cvičení si vystačíme s vlastnou váhou tela. Potrebujeme si teda len pripraviť dostatok priestoru a začať cvičiť. Tréning je zložený z troch cyklov, z ktorých každý by nemal trvať viac ako päť minút. Po každom nasleduje minútová prestávka.

Každý cyklus obsahuje rovnaké cviky. Precvičíte nimi stred tela, nohy, hrudník, ramená i ruky. Je aj jednoduchý – stačí vám zapamätať si 5 cvikov, ktoré robíme po sebe s minimálnou prestávkou.

Cviky:

1. Doska
Dĺžka: 60 sekúnd



2. Výpady
Dĺžka: 30 sekúnd



3. Kľuky
Dĺžka: 30 sekúnd



4. Horolezec (mountain climber)
Dĺžka: 60 sekúnd



5. Výpady s vysokými kolenami
Dĺžka: 30 sekúnd



Po samotnom cvičení odporúčame aj strečing na zníženie svalového napätia a podporu regenerácie. Ak si na tréning zvyknete, môžete si ho jednoduchým spôsobom skomplikovať. Zvýšite čas venovaný jednotlivým cvikom a znížite prestávky.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist