Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Tréning

15-minútový tréning, ktorý vás udrží vo forme aj doma

ikonkaStalo sa pre vás komplikáciou zaradiť cvičenie do vášho života? Veríte, že aktívny pohyb je základom zdravého životného štýlu a chceli by ste mu venovať aspoň hodinu denne? Máte na to ale menej času? Ak ste odpovedali áno na niektorú z týchto otázok, možno vám pomôžeme.

Na to, aby ste sa udržali vo forme urobili niečo prospešné pre svoje zdravie, v skutočnosti nepotrebujete hodinu času. Ak nemáte k dispozícii ani polhodinu na cvičenie, máme tiež pre vás dobrú správu – na kvalitný tréning vám postačí aj 15 minút.

Štúdie preukázali, že 15 minút cvičenia štyri až päťkrát do týždňa je dostatočne veľa na to, aby bol vás metabolizmus stimulovaný a pálili ste kalórie. Nasledujúci tréning je presne to, čo vám bude stačiť a ďalším plusom je, že naň nepotrebujete žiadne náčinie, takže ho môžete robiť bez problémov aj doma.

Pri cvičení si vystačíme s vlastnou váhou tela. Potrebujeme si teda len pripraviť dostatok priestoru a začať cvičiť. Tréning je zložený z troch cyklov, z ktorých každý by nemal trvať viac ako päť minút. Po každom nasleduje minútová prestávka.

Každý cyklus obsahuje rovnaké cviky. Precvičíte nimi stred tela, nohy, hrudník, ramená i ruky. Je aj jednoduchý – stačí vám zapamätať si 5 cvikov, ktoré robíme po sebe s minimálnou prestávkou.

Cviky:

1. Doska
Dĺžka: 60 sekúnd



2. Výpady
Dĺžka: 30 sekúnd



3. Kľuky
Dĺžka: 30 sekúnd



4. Horolezec (mountain climber)
Dĺžka: 60 sekúnd



5. Výpady s vysokými kolenami
Dĺžka: 30 sekúnd



Po samotnom cvičení odporúčame aj strečing na zníženie svalového napätia a podporu regenerácie. Ak si na tréning zvyknete, môžete si ho jednoduchým spôsobom skomplikovať. Zvýšite čas venovaný jednotlivým cvikom a znížite prestávky.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

cvicenia-ktore-mozete-robit-kratko-pred-spanimCvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním sila-malych-zmien-vplyv-uchopu-a-postoja-na-cvicenieSila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenieako-vam-obohatia-trening-sportove-hodinkyAko vám obohatia tréning športové hodinky? 18-veci-ktore-su-dokazom-toho-ze-vas-trening-funguje18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!jednoduche-20-minutove-treningy-bruchaJednoduché 20-minútové tréningy brucha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist