Časovo nenáročný tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma
Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Reklama
Tréning

Ako získať väčší hrudník s jednoduchými cvikmi?

ikonkaAk chcete zväčšiť objem svojho hrudníka, nemusíte robiť žiadne experimenty a hľadať nové cviky, ktoré vás dostanú z trápenia. Stará dobrá klasika totiž funguje. Len treba vedieť, ako na to.

Ak by ste chceli vybudovať väčšie prsné svaly, základom budú jednoduché viackĺbové cviky, ktoré poznáme od nepamäti. Naozaj nepotrebujete nič viac, ako kľuky, tlaky a rozpažovania.

Robte kľuky správnym spôsobom
Mnoho ľudí podceňuje význam kľukov pri tréningu hrudníka, ale ide skutočne o unikátny a osvedčený cvik, ktorý vám pomôže spevniť hrudník a ramená prirodzeným spôsobom. Pomôže hlavne vtedy, ak ho budete vykonávať správne. Základom je mať lakte bližšie k telu, nie v pravom uhle k trupu. Je treba mať vyrovnané telo a pohyby vykonávať pomaly a kontrolovane.

Benčpres
Z cvikov, pri ktorých sa využívajú činky, je stále dominantnou silou benčpres. Dôležité však je pripomenúť, že kvalita vyhráva nad kvantitou. Znamená to, že sa viac musíte sústrediť na správnosť vykonávania cviku ako na váhu, ktorú si naložíte na činku. Ak to s ňou preženiete, uberiete z potenciálu tohto cviku. Je tiež dôležité, aby ste ho vykonávali aj na šikmej lavičke hlavou hore. Ak máte problémy s ramenami, v tejto verzii sa môžu viac hodiť jednoručné činky. Tie zase však nemôžu byť ani príliš ľahké.

Predvyčerpanie rozpažovaním
Viac pri raste hrudníka pomôžu tlakové cviky, ale aj rozpažovania sú užitočné. A to nie len preto, že pomáhajú tvarovať sval. Ďalší význam majú vtedy, ak máte problém tlakovými cvikmi lepšie precítiť prsné svalstvo. Tento problém je bežnejší, ako by ste čakali a často je dôvodom, prečo hrudník stagnuje – viac práce odvádzajú ramená a tricepsy. Odpoveďou je predvyčerpanie pár ľahkými sériami rozpažovaní, ktoré predchádzajú tlakovému cviku. Svaly už budú aktivované. S intenzitou však opatrne a nikdy nepríďte ani blízko k svalovému zlyhaniu. O to by sa mali postarať aj náročnejšie tlaky. Skutočne len pár sérií s ľahkými váhami.

Dostatok bielkovín
Mnoho ľudí pri rozvoji hrudníka sústreďuje svoju pozornosť na cvičenie, ale rovnako dôležitá je aj výživa. Na svalový rast je dôležité prijímať viac kalórií ako ich vydáme z tela, no nie až príliš veľa. To, naopak, spôsobí, že vám bude rasť brucho a vaše prsné svaly zatieni vrstva tuku. Základom sú bielkoviny, ktoré by ste mali prijímať najmä z mäsa, vajec, orechov, strukovín či doplnkov výživy.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist