Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Tréning

Arnold Schwarzenegger – Tréning nôh

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tréning nôh Arnolda Schwarzeneggera.

Tento tréningový plán pochádza z roku 1991, kedy ho prvýkrát zverejnil časopis Muscle Mag. Arnold v tom čase trénoval nohy trikrát do týždňa, každý pondelok, stredu a piatok. Keďže mal problém s rozvojom lýtkových svalov, tie zaťažoval aj v utorok, štvrtok a sobotu.

Tréning nôh bol pre Schwarzeneggera náročný, hlavne pre jeho telesnú stavbu. Spoliehal sa predovšetkým na drepy a dlho skúšal ich rôzne variácia, kým prišiel na to, čo mu funguje najlepšie. V tomto konkrétnom pláne cvičil aj leg press a výpady. Nezabudol ani na izolované cviky – predkopávanie a zakopávanie.

Na lýtka kládol veľký dôraz, cvičil ich frekventovanejšie, snažil sa robiť viac opakovaní a cvičil aj s váhami nad 360 kilogramov. Sústredil sa na tri cviky – výpony v stoji, výpony v sede, výpony na jednej nohe s jednoručkou v ruke. Po každom tréningu lýtka naťahoval asi minútu.

Stehná
Cvik Série Opakovania
Drepy 6 8-12
Leg Press 6 8-12
Predkopávanie 6 12-15
Zakopávanie 6 10-12
Výpady s veľkou činkou 5 15


Lýtka
Cvik Série Opakovania
Výpony v stoji 10 10
Výpony v sede 8 15
Výpony na jednej nohy s jednoručkou 6 12




Článok bol pôvodne vydaný: 8.5.2013.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

cvicenia-ktore-mozete-robit-kratko-pred-spanimCvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním sila-malych-zmien-vplyv-uchopu-a-postoja-na-cvicenieSila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenieako-vam-obohatia-trening-sportove-hodinkyAko vám obohatia tréning športové hodinky? 18-veci-ktore-su-dokazom-toho-ze-vas-trening-funguje18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!jednoduche-20-minutove-treningy-bruchaJednoduché 20-minútové tréningy brucha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist