Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Suplementy

Doplnky výživy, ktoré vám pomôžu v boji s vianočným priberaním

ikonkaVianoce sú sviatky pokoja a pohody. Pre mnohých sú však aj sviatkami, počas ktorých čelia náporu chutných, ale kalóriami nabitých pokrmov, koláčov a zákuskov. Nie je to ľahké pre tých, ktorí si snažia udržať svoju hmotnosť.

Jedným z receptov, ako „minimalizovať škody“ je pravidelne cvičiť a možno aj trochu pridať na dĺžke a intenzite tréningov. Počas sviatkov a pri tlaku rodiny to však nebýva to najľahšie. Ak nebude dostatok pohybu, potom už zostáva len pretrápiť sa a obmedziť kalorický príjem.

Treba si však Vianoce a Nový rok aj trochu užiť, čo by to bol za život? Môžete to využiť aj ako obdobie oddychu, malého podvádzanie a akéhosi reštartu. Aby ste to však neprehnali, môžete si pomôcť aj týmito doplnkami výživy:

1. KOMPLEX VITAMÍNOV B
Vitamíny skupiny B sú dôležité pre udržiavanie optimálneho zdravia a takisto pre zefektívňovanie presunu živín a využívania energie z jedla. Pomáhajú udržiavať metabolizmus činný, a tým pádom telo spáli viac kalórií počas cvičenia i počas oddychu. Takisto pomáhajú kontrolovať krvný cukor, ktorého stabilita pomôže k zníženiu chute do jedla.

2. SRVÁTKOVÝ PROTEÍN BEZ SACHARIDOV
Chuť do jedla pomôže znížiť aj srvátkový proteín. Ten využijete pri cvičení, no počas sviatkov, kedy sa o nedostatočný príjem sacharidov báť nemusíte, práve naopak, by ste mali zvoliť proteín, ktorý ich bude obsahovať minimálne množstvo.

3. BLOKÁTORY SACHARIDOV
Vplyv sacharidov môžeme znížiť aj špeciálnymi doplnkami, ktoré sú známe aj pod názvom blokátory sacharidov. Úlohou týchto suplementov je zabrániť rozkladu sacharidov škrobového pôvodu a dostať ich z tela rovno von prostredníctvom trávenia skôr, ako sa začnú meniť na tuky. Tieto doplnky sú efektívne, ale vzhľadom na nedostatok dlhodobých štúdií ich neodporúčame užívať dlhodobo. Dávkujú sa priamo pred jedlom v množstve uvedenom na obale.

4. DOPLNKY NA POTLAČENIE CHUTI DO JEDLA
Doplnky na potlačenie chuti do jedla sú na rozdiel od blokátorov vcelku bežné. Ich úloha je jednoduchá a opísaná už v ich názve – zjete ich a váš apetít bude nižší. Deje sa to blokovaním určitých hormónov a signálov, ktoré mozgu hovoria, že ste hladní. Následne toho zjete menej a tým aj zredukujete potenciálne priberanie. Príkladom sú doplnky výživy, ako chróm, Hoodia Godonii, histidín či 5-HTP. Vždy dodržujte pokyny na obale a podobne ako u blokátorov, snažte sa na tieto doplnky príliš nespoliehať.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

aky-je-najlepsi-doplnok-vyzivy-pre-zvysenie-koncentracie-a-intenzityAký je najlepší doplnok výživy pre zvýšenie koncentrácie a intenzity? najpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-suplementochNajpopulárnejšie články roka 2017 o suplementochaky-je-rozdiel-medzi-srvatkovym-a-sojovym-proteinom-co-ziskate-ich-spojenimAký je rozdiel medzi srvátkovým a sójovým proteínom? Čo získate ich spojením?pat-suplementov-pre-rychly-narast-svalovej-hmotyPäť suplementov pre rýchly nárast svalovej hmoty kolko-proteinov-by-ste-mali-denne-vypitKoľko proteínov by ste mali denne vypiť?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist