Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Tréning

Tri nezvyčajné, ale efektívne cviky pre lepšiu rovnováhu

ikonkaNiekedy toho máte v živote tak veľa, že ste vďační aspoň za to, že sa môžete po práci venovať aspoň posilňovaniu. Špecializovaný tréning na rovnováhu vás teda nenadchne. My vám však dnes prinášame efektívne cviky, ktoré vám v tomto smere pomôžu a môžu sa stať súčasťou vašej rozcvičky.

Mať dobrú rovnováhu tela je dôležité najmä z funkčného hľadiska. Okrem pomoci v rôznych športoch vám pomôže vyrovnať sa lepšie aj s nástrahami v bežnom živote, napr. pri vychádzke do prírody, sťahovaní vecí či preskakovaní prekážok na ceste.

Nasledujúce tri cviky môžete robiť pravidelne aj každý deň, a keďže vám pomôžu aj zahriať telo, sú ideálne pre vašu rozcvičku pred bežným tréningom. Zabijete tak dve muchy jednou ranou. Tu sú:

1. Vytáčanie v kľaku na jednej nohe

Kľaknite si na jedno koleno, druhú nohu majte pred sebou. Dajte si ruky za hlavu a vytočte sa tak, že sa protiľahlým lakťom dotknete kolena nohy vpredu. Ak máte vpredu pravú nohu, dotknete sa jej kolena ľavým lakťom. Vráťte sa do počiatočnej pozície a zopakujte to aspoň desaťkrát predtým, ako to isté urobíte na druhej strane.

2. Presúvanie váhy

Postavte sa s chodidlami vzdialenými od seba o trochu viac ako je šírka ramien. Nahnite sa na pravú stranu a nechajte spočinúť celú vašu váhu na pravej nohe tým, že ľavú nohu zdvihnete zo zeme. Vydržte niekoľko sekúnd a vráťte sa do počiatočnej pozície. Potom sa presuňte na ľavú stranu a zopakujte to isté – váhu presuňte na ľavú nohu a pravú zdvihnite zo zeme. Vydržte niekoľko sekúnd a za sebou máte prvé opakovanie. Urobte ich aspoň desať.

3. Chôdza pätou k špičke

Predstavte si, že chodíte po lane. Urobte jeden krok vpred, ale tak, že noha v pohybe, napríklad pravá, „zaparkuje“ priamo pred tou ľavou. Päta sa bude dotýkať špičky. Choďte pomaly takýmto spôsobom a ešte sa snažte aj dvíhať hore koleno. Urobte takýmto spôsobom aspoň desať krokov každou nohou.







Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-treningov-pre-rozvoj-hmoty-vasho-chrbta5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbtaako-co-najviac-znizit-potreningovu-bolest-svalovAko čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?totalny-treningovy-program-pre-rychle-chudnutieTotálny tréningový program pre rýchle chudnutie chcete-ziskat-z-klukov-viac-robte-tieto-veciChcete získať z kľukov viac? Robte tieto veci budujte-svaly-s-jednoruckami-a-tymto-kruhovym-treningomBudujte svaly s jednoručkami a týmto kruhovým tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist