SlovakFitness.sk

Tréning 11. 08. 2016

Tréning predlaktí – priblížte sa Pepkovi námorníkovi

ikonka
Keď sa povie Pepek námorník, okrem špenátu ľuďom ako prvé napadnú tie jeho obrovské predlaktia. Až také ich mať nebudete, no ak sa inšpirujete nasledujúcom tréningom, vaše predlaktia porastú, či už ste začiatočníci alebo skúsení borci.

Tréning predlaktí patrí k tým tréningom, ktoré sa často ignorujú. Nemusí to byť až takou katastrofou, pretože nie každý chce mať ruky od lakťa dole také masívne a táto svalová skupina sa precvičí aj nepriamo pri iných cvikoch, hlavne pri tréningu bicepsov a chrbta. Dôležité však je, že silné predlaktia pomôžu aj pri zlepšení úchopu a zvyšovaní sily pri iných cvikoch, kde fungujú len ako asistenčné svaly. To platí aj pri viacerých bežných činnostiach.

Ak pomýšľate na zlepšenie stavu vašich predlaktí, ktoré udrú do očí každému napríklad pri podávaní rúk a urobia z vás ešte mužnejšiu osobu, potom ste na správnom mieste. Dnes si predložíme tréning, ktorý síce bude zložený zo základných cvikov, no načo meniť niečo, čo sa počas rokov osvedčilo?

Nasledujúci tréning môžete zaradiť k inému tréningu, zvyčajne na koniec tréningu bicepsov, alebo sa mu venovať počas dňa voľna. Určite ich netrénujte deň pred tréningom chrbta alebo bicepsov. Keďže predlaktia sú tvorené pomalými svalovými vláknami, počet opakovaní bude relatívne vyšší. Prestávky medzi cvikmi zase udržujte relatívne krátke, maximálne 60 sekúnd.

Tréning predlaktí - začiatočník
Cvik Série Opakovania
Ohýbanie zápästia s veľkou činkou 2 12
Ohýbanie zápästia nadhmatom s jednoručkou 2 12


Tréning predlaktí - pokročilý
Cvik Série Opakovania
Obrátený bicepsový zdvih nadhmatom 3 12
Ohýbanie zápästia s jednoručkou 2 12
Ohýbanie zápästia nadhmatom s veľkou činkou 1 15


Tréning predlaktí - skúsený
Cvik Série Opakovania
Ohýbanie zápästia nadhmatom s veľkou činkou 2 20
Ohýbanie zápästia s jednoručkou 2 12
Obrátený bicepsový zdvih nadhmatom 3 12
Ohýbanie zápästia s veľkou činkou 2 12


Videoukážky cvikov

Ohýbanie zápästia


Ohýbanie zápästia nadhmatom


Obrátený bicepsový zdvih nadhmatom


Článok bol pôvodne vydaný 5.9.2013.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chyby-ktore-ludia-robia-ked-zacinaju-s-cvicenimChyby, ktoré ľudia robia, keď začínajú s cvičenímchrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páse
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist