Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Výživa

Ako napomáha voda k chudnutiu?

ikonkaVedeli ste o tom, že vám vody môže pomôcť pri chudnutí? Ak áno, vedeli ste, že už je to aj vedecky potvrdené? Nedávna štúdia prišla na to, že skutočne príjem vody je pre zdravie i chudnutie dôležitý. V tomto článku vám prezradíme prečo a prinesieme aj zopár tipov.

Voda je základným komponentom nášho života a závisí na nej každá funkcia v našom tele. Chráni orgány a tkanivá, prepravuje živiny a kyslík do buniek, lubrikuje kĺby, reguluje telesnú teplotu a pomáha spracovávať živiny a minerály.

Mnoho ľudí však nepoje vody, kým nie sú smädní. Nepijú jej dostatok. A pritom prichádzajú aj o výhodu, ktorú by určite chcel dosiahnuť každý – podporu chudnutia. Vody je totiž vedecky spojená s utíšením hladu a znížením príjmu kalórii v jedlách.

Pitia vody ihneď ráno spôsobuje zvýšenie rýchlosti metabolizmus a tým podporuje spaľovanie tukov. Dokonca obsahuje aj stopové množstvo minerálov a vitamínov, pričom nemá žiadne kalórie. Ak jej pite dostatok, znižuje sa aj riziko prejedenia. Ukázalo sa dokonca, že ľudia, ktorí ju pijú pred jedlom, príjmu v priemere o 75 kalórií menej z jedného pokrmu. Navyše, celý proces podporuje fakt, že pomáha pečeni metabolizovať nadbytočný tuk v tele.

A čo sa stane, keď jej nepijete dostatok? Telo sa stane dehydrované, čo negatívne ovplyvňuje viacero vecí. Z hľadiska chudnutia je však podstatné, že môže byť zodpovedná za spomalenie metabolizmu a zníženie efektivity tréningu.

Ako podporiť vodou chudnutie?

Dôvody, prečo piť dostatok vody už poznáte. Teraz sa pozrieme na to, čo môžete urobiť, aby ste ňou podporili vašu snahu schudnúť.

Deň začína ráno, a preto by ste ako prvú vec mali urobiť, že sa pôjdete napiť. Ešte predtým, ako niečo zjete, vypite dva poháre vody. Okrem zvýšenia metabolizmu a pocitu plnosti pri raňajkách, tým pomôžete telu zbaviť sa toxínov.

V priebehu dňa potom vypite ešte aspoň osem pohárov vody. Uprednostňujte studenú vodu, ktorá spôsobí, že metabolizmus bude pracovať tvrdšie, aby ju zohrial. Napiť by ste sa mali pred každým väčším jedlom. A pre tých, čo sú v priebehu dňa v pohybe, odporúčame zobrať so sebou fľašu s vodou.

Odporúčame:
Voda – prečo je jej dostatočný príjem dôležitý?
Bezpečná voda – tri zásady pitia skutočne čistej vody?



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

kulturisticke-jedla-ktore-by-ste-nemali-ignorovatKulturistické jedlá, ktoré by ste nemali ignorovaťsest-jedal-ktore-podporia-tvorbu-hormonu-nutneho-k-rastu-svalovŠesť jedál, ktoré podporia tvorbu hormónu nutného k rastu svalov objemovka-naturalneho-kulturistu-a-vyzivaObjemovka naturálneho kulturistu a výživa nasledky-neskoreho-vecerneho-jedeniaNásledky neskorého večerného jedeniarecept-salat-nicoiseRecept: Šalát Nicoise
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist