Dajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky
Nefunguje vám dobre štítna žľaza? Prezradia to tieto príznaky
Ako vám obohatia tréning športové hodinky?
Tréning legendy XVI. – Shawn Ray a tréning nôh
Reklama
Tréning

Ako chudnúť pri sedavom zamestnaní?

ikonkaAk pracujete za stolom, tak iste viete, že sa vám ľahšie priberá. Sedíte niekoľko hodín za počítačom a lákajú vás pokušenia prostredia. Ak však niečím svoje sedavé zamestnanie nevykompenzujete, budete ohrozovať svoje zdravie. Ak chcete byť fit a zdraví, mali by ste sa držať nasledujúcich zásad.

1. Vyhýbajte sa automatom - takmer v každej kancelárii možno nájsť automaty, v ktorých si môžete kúpiť rôzne dobroty. Je to pohodlné a chutné, ale aj nezdravé a neposkytnú vám potrebnú energiu ani živiny. Rovnaké to je aj s košíkmi, v ktorých nájdete cukríky či iné sladkosti. Vyhýbajte sa aj im.

2. Jedlo si prineste z domu - najlepším spôsobom, ako si zaistil prísun potrebných živín a kvalitnej energie, je priniesť si jedlo z domu. Pripravte si dopredu pokrm na obed, ale doneste si aj desiatu. Tak budete presne vedieť, čo jete a či prijímate to, čo potrebujete. Samozrejme, pri ich príprave buďte rozumní.

3. Nepite sladené nápoje - chutia síce dobre, ale keď vypijete jeden, chutí vám ďalší. To nie je jediná nevýhoda sladených nápojov. Sú kalorické a priberá sa od nich. Či ide o malinovky, kávu alebo energetické nápoje, nahraďte ich čistou vodou.

4. Postavte sa - keď stojíte, pálite viac kalórií ako pri sedení. Zároveň tým však aj zaťažujete svaly, zlepšujete držanie tela a bojujete proti negatívnym vplyvom sedenia.

5. Doprajte si čerstvý vzduch - každých pár hodín by ste mali svoj stôl opustiť a prejsť nejakú vzdialenosť. Môžete tak urobiť okolo kancelárie v blízkosti okien alebo dverí, alebo ešte lepšie, vyjsť si na chvíľu von. Podporíte tak srdcový tep, príjem kyslíku a krvný tok. Okrem chudnutia navyše urobíte službu aj svojmu mozgu a budete lepšie myslieť a sústrediť sa.

6. Zacvičte si pri stole - ak sa dá, zacvičte si pri voľnejších chvíľach pri svojom stole. Nemusíte si vymýšľať žiadne komplikované zostavy – urobte pár drepov, kľukov, ponaťahujte sa a hotovo. Ak sa hanbíte kolegov, snažte sa ich do toho zapojiť alebo si robte súťaženia v počte kľukov a podobne. Cvičenie v kancelárii sa hodí v časoch, kedy čakáte na stiahnutie dokumentu či na telefonát.

7. Choďte do práce pešo alebo na bicykli - ak celý deň sedíte, potrebujete to kompenzovať cvičením. Ak však môžete do práce ísť pešo alebo na bicykli, zabijete dve muchy jednou ranou. Ak pracujete v inom meste, aspoň parkujte auto čo najďalej od vchodov, aby ste prešli pešo čo najdlhšiu vzdialenosť.

8. Ignorujte výťah - ak pracujete na vyššom poschodí, absolvujte radšej výstup schodmi ako jazdu výťahom. To isté platí, ak sa vraciate z práce domov a bývate v paneláku. Ignorujte výťah a uprednostníte schody vždy, keď sa dá.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

ako-vam-obohatia-trening-sportove-hodinkyAko vám obohatia tréning športové hodinky? 18-veci-ktore-su-dokazom-toho-ze-vas-trening-funguje18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!jednoduche-20-minutove-treningy-bruchaJednoduché 20-minútové tréningy bruchaurobte-tieto-veci-a-trening-bude-pre-vas-lahsiUrobte tieto veci a tréning bude pre vás ľahší vypracujte-si-naraz-biceps-i-triceps-tymto-treningomVypracujte si naraz biceps i triceps týmto tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist