Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Tréning

Ako chudnúť pri sedavom zamestnaní?

ikonkaAk pracujete za stolom, tak iste viete, že sa vám ľahšie priberá. Sedíte niekoľko hodín za počítačom a lákajú vás pokušenia prostredia. Ak však niečím svoje sedavé zamestnanie nevykompenzujete, budete ohrozovať svoje zdravie. Ak chcete byť fit a zdraví, mali by ste sa držať nasledujúcich zásad.

1. Vyhýbajte sa automatom - takmer v každej kancelárii možno nájsť automaty, v ktorých si môžete kúpiť rôzne dobroty. Je to pohodlné a chutné, ale aj nezdravé a neposkytnú vám potrebnú energiu ani živiny. Rovnaké to je aj s košíkmi, v ktorých nájdete cukríky či iné sladkosti. Vyhýbajte sa aj im.

2. Jedlo si prineste z domu - najlepším spôsobom, ako si zaistil prísun potrebných živín a kvalitnej energie, je priniesť si jedlo z domu. Pripravte si dopredu pokrm na obed, ale doneste si aj desiatu. Tak budete presne vedieť, čo jete a či prijímate to, čo potrebujete. Samozrejme, pri ich príprave buďte rozumní.

3. Nepite sladené nápoje - chutia síce dobre, ale keď vypijete jeden, chutí vám ďalší. To nie je jediná nevýhoda sladených nápojov. Sú kalorické a priberá sa od nich. Či ide o malinovky, kávu alebo energetické nápoje, nahraďte ich čistou vodou.

4. Postavte sa - keď stojíte, pálite viac kalórií ako pri sedení. Zároveň tým však aj zaťažujete svaly, zlepšujete držanie tela a bojujete proti negatívnym vplyvom sedenia.

5. Doprajte si čerstvý vzduch - každých pár hodín by ste mali svoj stôl opustiť a prejsť nejakú vzdialenosť. Môžete tak urobiť okolo kancelárie v blízkosti okien alebo dverí, alebo ešte lepšie, vyjsť si na chvíľu von. Podporíte tak srdcový tep, príjem kyslíku a krvný tok. Okrem chudnutia navyše urobíte službu aj svojmu mozgu a budete lepšie myslieť a sústrediť sa.

6. Zacvičte si pri stole - ak sa dá, zacvičte si pri voľnejších chvíľach pri svojom stole. Nemusíte si vymýšľať žiadne komplikované zostavy – urobte pár drepov, kľukov, ponaťahujte sa a hotovo. Ak sa hanbíte kolegov, snažte sa ich do toho zapojiť alebo si robte súťaženia v počte kľukov a podobne. Cvičenie v kancelárii sa hodí v časoch, kedy čakáte na stiahnutie dokumentu či na telefonát.

7. Choďte do práce pešo alebo na bicykli - ak celý deň sedíte, potrebujete to kompenzovať cvičením. Ak však môžete do práce ísť pešo alebo na bicykli, zabijete dve muchy jednou ranou. Ak pracujete v inom meste, aspoň parkujte auto čo najďalej od vchodov, aby ste prešli pešo čo najdlhšiu vzdialenosť.

8. Ignorujte výťah - ak pracujete na vyššom poschodí, absolvujte radšej výstup schodmi ako jazdu výťahom. To isté platí, ak sa vraciate z práce domov a bývate v paneláku. Ignorujte výťah a uprednostníte schody vždy, keď sa dá.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist