Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Výživa

Ako schudnúť len úpravou výživy bez cvičenia?

ikonkaHoci je ideálne schudnúť s pomocou tréningu, dá sa ubrať na hmotnosti aj bez cvičenia. Stačí na to urobiť niekoľko zmien vo svojej diéte. Ak by ste sa o to chceli pokúsiť, prinášame vám päť tipov, ktoré vám k tomu pomôžu.

1. Jedzte menšie porcie častejšie

Základným pravidlom začíname s ako prvým. Jedzte denne 5-6 jedál a uistite sa, že porcie sú menšie a prestávka medzi nimi sú dve až tri hodiny. Pre hlavné jedlá (raňajky, obed a večeru) sa držte pomeru 1 dielu sacharidov, 1 dielu bielkovín a 2 dielov zeleniny. Menšie pokrmy, ako desiata či olovrant, by mali byť v pomere 1 diel sacharidov a 1 diel bielkovín. Príjem kalórii by ste mali znížiť o 300-500 kalórií oproti vašej energetickej spotrebe.

2. Vyhýbajte sa bielym jedlám

Toto pravidlo si osvojte a ste na polceste k víťazstvu. Vyhýbajte sa jedlám, ktoré sú biele, menovite bielym cestovinám, bielemu pečivu, bielej ryže, bielym zemiakom, maslu, syrom, bielemu cukru, vysmážaným jedlám či pečeným dobrotám z bielej múky. Výnimkou tohto pravidla sú vaječné bielka, mlieko, biele ryby, biele mäso, karfiol, petržlen a iné biele druhy zeleniny.

3. Nepite veľa kalórií

Pitný režim je pre vás dôležitý, ale dávajte si pozor na to, čo pijete. Vyhýbajte sa nápojom s kalóriami. Ak chcete schudnúť, musíte povedať nie bublinkovým a sladeným nápojom, energetickým nápojom, ovocným džúsom, mliečnym šejkom, pivu, vínu, tvrdému alkoholu i káve so smotanou a cukrom. Čaje si neslaďte alebo využite na to stéviu.

4. Pite veľa vody

Voda je základom chudnutia i nášho bytia. Vypite denne dostatok vody, aspoň 12 až 16 pohárov. Pomôže nie len potrebným telesným funkciám, ale dokonca vás pomôže udržať zasýtených bez toho, aby ste prijímali dodatočné kalórie. Ak chcete navyše páliť o čosi viac energie, pite studenú vodu. Každý pohár ľadovej vody spáli o jednu kalóriu viac. Taktiež sa odporúča vypiť jeden pohár vody pred jedlom, vďaka čomu sa skôr budete cítiť nasýtení.

5. Doprajte si aj deň voľna

Ak bude dlhodobo prísne dodržiavať diétu, raz prídete k bodu, kedy vás prestane baviť a následná reakcia nebýva vo väčšine prípadov práve vítaná. Preto vám neuškodí, ak plánovane raz za čas zhrešíte. Zvoľte si jeden deň v týždni, kedy budete môcť jesť bez žiadnych pravidiel čo len chcete. Pomôže vám to mentálne a takisto to bude aj impulzom pre podporu vášho metabolizmu.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

kulturisticke-jedla-ktore-by-ste-nemali-ignorovatKulturistické jedlá, ktoré by ste nemali ignorovaťsest-jedal-ktore-podporia-tvorbu-hormonu-nutneho-k-rastu-svalovŠesť jedál, ktoré podporia tvorbu hormónu nutného k rastu svalov objemovka-naturalneho-kulturistu-a-vyzivaObjemovka naturálneho kulturistu a výživa nasledky-neskoreho-vecerneho-jedeniaNásledky neskorého večerného jedeniarecept-salat-nicoiseRecept: Šalát Nicoise
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist