Arnold Schwarzenegger – Tipy pre tréning ramien
Doplnky výživy proti striám
Aké pravidlá výživy by mal dodržiavať vytrvalostný športovec?
Kruhový tréning – tréningový program pre vás
Reklama
Pre ženy

Nemáte čas? Skúste tento rýchly tréning a páľte tuky

ikonkaAk zažívate hektické dni, ste zaneprázdnené a nemáte čas na tréning, mohlo by vám pomôcť dobiť trochu energie a pridať pokoja na duši pár minút fyzickej záťaže. Máme pre vás krátky tréning, ktorý by mohol byť vítaným riešením.

Tento tréning precvičí celé telo a trvá len 15 minút. Keďže sa vykonáva bez prestávky, pomôže vám aj podporiť vašu snahu schudnúť či udržať zdravú hmotnosť. Má tiež pozitívny vplyv aj na vašu kondičku.

Tento rýchly tréning pozostáva z 15 cvikov a jeho princíp je jednoduchý – každý cvik vykonávajte rovných 60 sekúnd a môžete prejsť na ďalší až pokým ich neabsolvujete všetky. Plusom tréningu je, že naň nepotrebujete žiadne náčinie.

Cviky sú vybraté tak, aby ste precvičili čo najviac svalov tela a maximalizovali výdaj energie, čo je pri spaľovaní tukov kľúčové. Poradie cvikov by sa nemalo meniť. Tréning je určený pre pokročilé cvičenkine. Ak vám to vaša kondičná úroveň neumožňuje, môžete cviky vykonávať aj v kratších intervaloch.

Vybrané cviky sú nasledujúce:

1. Vysoké kolená
2. Drepy s výskokom
3. Drepy naširoko
4. Doska (plank)
5. Horolezec (moutain climber)
6. Sumo drep izometricky (zostávate celý čas v pozícii drepu)
7. Angličáky (burpee)
8. Kľuky
9. Poskoky znožmo (jumping jacks)
10. Skracovačky
11. Výpady do strán
12. Korčuliar
13. Kľuky na kolenách
14. Bočná doska (side plank) na ľavej strane
15. Bočná doska na pravej strane

Aby ste nestratili prehľad, odporúčame si ich vytlačiť a umiestniť papier na miesto, ktoré bude počas cvičenia dobre viditeľné. Tréning môžete samozrejme cvičiť aj vtedy, keď máte dostatok času na cvičenie, ale predsa len by ste ho chceli vykonať čo najrýchlejšie a pritom stále efektívne. Ako vidíte, najviac dostanú zabrať nohy a brucho. A to sú partie, ktoré chce zlepšiť snáď každá žena.

Oznam: Od 1. júla do 31. augusta vám budeme prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už pomaly zabudnuté v archíve. Úplne nové články prídu na rad opäť od 1. septembra.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

treningovy-program-pre-zeny-s-kettlebellTréningový program pre ženy s kettlebell pat-najlepsich-cvikov-s-vlastnou-vahou-tela-pre-zenyPäť najlepších cvikov s vlastnou váhou tela pre ženy zahrejte-sa-na-beh-ako-profesionalkaZahrejte sa na beh ako profesionálkapreco-sa-nemozete-zbavit-toho-tukuPrečo sa nemôžete zbaviť toho tuku? preco-aj-zeny-potrebuju-cvicit-s-cinkamiPrečo aj ženy potrebujú cvičiť s činkami?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist