Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Pre ženy

Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí

ikonka
NAPÍSALA Lucka
09. 12. 2017
Jennifer Aniston preslávil seriál Priatelia, no mnoho žien vždy vedela zaujať aj svoju postavou. Je zrejmé, že si svoju postavu vo výbornej forme udržiava vďaka odborníkom, s ktorými spolupracuje. Vďaka jej osobnej trénerke však teraz aj vy dostanete šancu nahliadnuť „pod pokrievku“.

Aniston je už v pomerne pokročilom veku, ale i tak sa nemusí báť ukazovať v plavkách, či už v scéne nejakého filmu alebo na pláži. Okrem toho, že sa snaží stravovať zdravo a nevynecháva raňajky, významnú úlohu v jej živote zohráva aj tréning.

Kathy Kaehlerová, ktorá okrem populárnej americkej herečky trénuje aj ďalšie hviezdy, ako Drew Barrymore či Juliu Roberts, pre denník Daily Mail prezradila, ako hollywoodske hviezdy radi budujú svoje telá.

„Myslím si, že chôdza je najlepší spôsob, ako sa udržať počas celého života vo forme. Je to ľahké cvičenie, ktoré môžete robiť kdekoľvek, môžete ho robiť osamote alebo s niekym... Mojím obľúbeným zvykom, ktorý pomáha aj môjmu tráveniu, je prechádzať sa po každom jedle“ uviedla Kaehlerová.

Samozrejme, že všetko nie je len o chodení. Osobná trénerka verí, že najlepším spôsobom, ako si udržať svoju postavu vo forme alebo sa do nej dostať, je spojením rôznych aeróbnych aktivít s posilňovaním s činkami.

Napríklad Barrymore pripravovala na Charlieho anjelov šprintmi, skákaním cez švihalo, posilňovaním, balančnými cvikmi a pilatesom. Tým ukazuje, že je v celom procese dôležitá aj rozmanitosť. Tá okrem iného aj chráni cvičenkyne pred monotónnosťou.

Aby ste toto všetko vo svojom živote zvládli, nemusíte pritom chodiť do posilňovne a nemusíte jednu mať vo svojom dome, ako známe herečky. V skutočnosti všetko zvládnete aj v skromných podmienkach.

„Posilňovať môžete v posilňovni na strojoch, ale môžete cvičiť aj s jednoručkami doma. Môžete cvičiť aj bez činiek s váhou vášho tela. Drepy, výpady, kľuky, zhyby a dosky – všetky tieto cviky zaťažia vaše svaly,“ poznamenala Kaehlerová, ktorá odporúča jeden deň v týždni venovať len oddychu.

Často je rozhodujúce v ceste za úspechom to, či nájdete dostatok motivácie na prvý krok. Aj v tom vám profesionálna trénerka vie poradiť: „Vždy ľuďom hovorím, aby nečakali. Nečakajte až pokým nebude príliš neskoro. Cvičenie podporuje náladu, zlepšuje kvalitu života, redukuje riziko chorôb. Pre mňa je to jednoznačné - ako by ste mohli necvičiť?“





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

styri-intenzivne-treningy-bez-potreby-posilnovneŠtyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovnesposoby-ktorymi-mozete-spalit-tuk-z-nohSpôsoby, ktorými môžete spáliť tuk z nôhtajomstva-ktore-by-ste-mali-vediet-o-svojej-celulitideTajomstvá, ktoré by ste mali vedieť o svojej celulitídenajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-zenskom-fitnessNajpopulárnejšie články roka 2017 o ženskom fitnesskreatin-a-zenyKreatín a ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist