Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Garcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?
Chyby, ktorých sa dopúšťajú ľudia na prerušovanej hladovke
Sila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenie
Reklama
Tréning

Vypracujte si naraz biceps i triceps týmto tréningom

ikonkaZefektívniť cvičenie minimalizovaním času strávenom v posilňovni dokážete, ak napríklad vhodne spojíte do jedného tréningu bicepsy s tricepsami. A teraz vám jeden takýto efektívny tréning prinesieme. Vďaka nemu vaše paže porastú rýchlo a súmerne.

Tento tréning paží trvá odhadom tridsať až štyridsať minút. Zahŕňa len šesť cvikov, ktoré sa zameriavajú na rozvoj dvojhlavého i trojhlavého svalu paže. Je to intenzívny tréning, ale rýchlo si uvedomíte, že stojí za to.

Tréning sa síce primárne zameriava na spomenuté partie, no pre jeho vyššiu efektívnosť nezahŕňa len izolované cviky. Nájdeme v ňom aj cviky, ktoré pomôžu posilniť aj vaše ramená a stred tela, a zároveň pomôžu o čosi podporiť výdaj energie, ak by ste tréning chceli zapojiť aj do vašej rysovacej prípravy.

Šesť cvikov je rozdelených na dve skupiny po tri cviky. Tieto tri cviky budete vykonávať po sebe bez prestávky a až potom si vydýchnete na 60 sekúnd. Následne takúto zloženú trojsériu absolvujete ešte dvakrát. Tento postup uplatníte aj u druhej skupiny cvikov.

Na začiatok je pripravený cvik doska, ktorý spevní aj stred tela. Sťažiť si ju môžete tým, že sa budete dvíhať z pozície na lakťoch do pozície, kedy sa podlahy dotýkate len dlaňami. Samozrejme, tie zostávajú počas pohybu v kontakte so zemou neustále, takže prakticky budete robiť extenzie tricepsami. Druhý cvik už budú riadne extenzie tricepsov za hlavou. Na záver nasledujú kľuky na bradlách.

Ako ste si iste všimli, tieto cviky boli zamerané na tricepsy. Druhá skupina cvikov precvičí bicepsy. Začneme príťahmi k hrazde s úzkym úchopom podhmatom. Následne sa chopíme veľkej činky a urobíme klasické bicepsové zdvihy. Na záver ešte budeme venovať priestor koncentrovaným zdvihom s jednoručkou.

V každej sérii každého cviku vykonávame 10 opakovaní.

Tréning tricepsov a bicepsov
Cvik Série Opakovania
Trojséria:
Doska (plank) s extenziou tricepsov
Extenzie za hlavou s jednou rukou
Kľuky na bradlách (tricepsová verzia)
3 10
Trojséria:
Príťahy k hrazde s podhmatom a úzkym úchopom
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou
Koncentrované zdvihy s jednoručkou
3 10






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

cvicenia-ktore-mozete-robit-kratko-pred-spanimCvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním sila-malych-zmien-vplyv-uchopu-a-postoja-na-cvicenieSila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenieako-vam-obohatia-trening-sportove-hodinkyAko vám obohatia tréning športové hodinky? 18-veci-ktore-su-dokazom-toho-ze-vas-trening-funguje18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!jednoduche-20-minutove-treningy-bruchaJednoduché 20-minútové tréningy brucha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist