SlovakFitness.sk

Tréning 22. 03. 2018

Jarný tréning s bulinou, ktorý vám pomôže spáliť tuky

ikonka
Je tu jar a konečne sa nám začne po zime vyčasovať. Prichádza však aj obdobie, počas ktorého finišujú u mnohých prípravy na leto – chudnú posledné zvyšky nadbytočných tukov, aby boli pripravení ohurovať ľudí na kúpaliskách.

Spáliť tuky vám pritom pomôže aj tento tréning. Je jednoduchý, rýchly a mimoriadne efektívny. Pomôže vybudovať kondíciu, funkčnú silu a spáliť kalórie. Na jeho absolvovanie pritom potrebujete len časovač a bulinu (kettlebell). A keďže už je tu jar, môžete ho robiť aj na čerstvom vzduchu.

Tréning pozostáva len z troch cvikov: obojručné švihy bulinou, mŕtve ťahy s bulinou a ležatá osmička. Prvé dva cviky sú známe aj u menej skúsených cvičencov, ten tretí pravdepodobne nie. Je však potrebné zvládnuť technicky správne všetky tri predtým, ako sa začne cvičiť takto intenzívne.

Švihom a mŕtvemu ťahu pozornosť venovať nebudeme, ide o jednoduché cviky. Čo si však predstaviť pod ležatou osmičkou?

V stoji na široko uchopíme do pravej ruky kettlebell a pri jemnom pohybe smerom do drepe prejdeme s bulinou predkom pravej nohy a zadom ľavej, pričom pravá ruka ju odovzdá ľavej. Následne sa urobí to isté opačným smerom, pričom dopneme nohy do hornej pozície. Už viete, odkiaľ pochádza názov tohto cviku – trajektória buliny pripomína ležatú osmičku.

Video cviku, ktorý je v angličtine známy ako „figure 8“:


Keď máte všetky cviky technicky zvládnuté, môže sa prejsť k tomuto tréningu. Je založený na vysoko intenzívnom intervalovom tréningu, pričom využíva protokol 15/15. Znamená to, že striedate intervaly 15 sekúnd práce a 15 sekúnd oddychu.

Najskôr urobíte interval prvého cviku, následne druhého a nakoniec tretieho. Takýto okruh vám zaberie 90 sekúnd. Do konca tréningu ich urobíte ešte minimálne 9, nanajvýš 13. Závisí to od vašej kondície a netreba to siliť na úkor techniky cvičenia. Váha buliny by mala byť taká, že ňou urobíte pohodlne 10 opakovaní švihov.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páseako-vyriesit-problem-nedostatku-miesta-v-satnovej-skrinkeAko vyriešiť problém nedostatku miesta v šatňovej skrinke?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist