SlovakFitness.sk

Pre ženy 03. 05. 2014

Donna De Lisser a jej tréning pre inšpiráciu

ikonka
Má už cez 50 rokov, ale stále je fit. Donna De Lisser je profesionálna pretekárka, ktorá v kategórii fitness vyhrala viacero súťaží. Aj napriek pokročilému veku stále rada intenzívne cvičí a žije zdravo. Rada tiež šíri svoje posolstvá ďalej, a preto ja vám prinášame na inšpiráciu jej tréning.

Ešte pred samotným pohľadom na jej program sa však musíme zastaviť pri troch tipoch, ktoré odporúča každej žene, ktorá by chcela vyzerať dobre: 1. jedzte čisto a zdravo, 2. nebojte sa zdvíhať väčšia váhy, 3. buďte konzistentné a trpezlivé.

Samotný tréningový program pozostáva z troch tréningov, ktoré absolvuje každý druhý deň. Týždenne tak absolvujete tri až štyri tréningové jednotky. Pri cvičení hornej časti tela sa medzi sériami oddychuje 30 sekúnd, pri dolnej časti tela 45. Ak chcete k tomu pridružiť aj kardio, De Lisser odporúča vysoko intenzívny intervalový tréning.

Tréning 1: Zadok, hamstringy a hrudník
Cvik Série Opakovania
Drepy na úzko 4 15
Mŕtvy ťah s vystretými nohami 4 12
Zakopávanie v ľahu 4 12
Výpony v stoji 3 20
Tlaky na hrudník s jednoručkami 3 15
Rozpažovanie 3 15
Príťahy hornej kladky s V adaptérom (chrbát) 3 15


Tréning 2: Chrbát, ramená, brucho
Cvik Série Opakovania
Príťahy T-tyče v predklone 4 15
Sťahovanie kladky 4 15
Príťahy spodnej kladky v sede 4 15
Tlaky na ramená s jednoručkami 3 15
Predpažovanie 3 15
Upažovanie 3 15
Skracovačky 3 do zlyhania


Tréning 3: Stehná a ruky
Cvik Série Opakovania
Drepy s veľkou činkou 4 12-15
Legpress 4 12-15
Predkopávanie 4 15
Bicepsové zdvihy veľkej činky 4 15
Tricepsové sťahovanie kladky 4 15


Tréning v 50. rokoch:


zdroj: cutandjacked

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
preco-by-mali-zeny-venovat-cas-bojovym-sportomPrečo by mali ženy venovať čas bojovým športom?damy-vyuzite-estrogen-vo-svoj-prospechDámy, využite estrogén vo svoj prospechhiit-trening-pre-zeny-ktore-chcu-schudnut-efektivneHIIT tréning pre ženy, ktoré chcú schudnúť efektívnecvicenie-a-velke-prsia-tieto-tipy-vam-pomozuCvičenie a veľké prsia. Tieto tipy vám pomôžu kedy-by-mali-zeny-venovat-svoj-cas-kardio-treninguKedy by mali ženy venovať svoj čas kardio tréningu?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist