Nemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie!
Rozhovor s trénerom celebrít Diegom Sebastianom + ukážkový plán
5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D
Nečítate? Mali by ste začať. Toto sú výhody pravidelného čítania
Reklama
Tréning

Šesť cvikov, ktoré vám garantovane prinesú nové svaly

ikonkaSkúsenejší cvičenci možno spozorovali chybu, ktorej sa dopúšťajú začiatočníci i mierne pokročilí nadšenci budovania svalovej hmoty – vyberajú si nesprávne cviky a márnia nimi dlhý čas v posilňovni. Aké cviky by však mali robiť namiesto toho?

Ak chcete vybudovať viac svalovej hmoty a zvýšiť svoju silu, potom sa nemôžete strániť náročným cvikom. Najlepšie výsledky vám garantuje týchto šesť základných viackĺbových cvikov, ktoré by mali byť vo vašom arzenáli:

1. MŔTVE ŤAHY
Mŕtve ťahy sú skvelým spôsobom, ako na seba naviazať množstvo svalov. Sú mimoriadne efektívne pri budovaní chrbta a trapézov, no pomôžu vybudovať aj ďalšie svaly od spodku až po vrch tela. Ich plusom je, že zvyšujú celkovú silu, ktorú potom môžete využiť pri iných cvikoch.

2. DREPY
Sú často neobľúbené, pretože sú ťažké, no zároveň aj efektívne. Ich vplyv pritom nekončí len pri posilňovaní nôh. Ich náročnosť a koncentrácia na veľkú svalovú skupinu totiž podporujú aj stimuláciu testosterónu, ktorý pomôže s urýchlením svalového rastu aj u ostatných svalových partiách.

3. TLAKY NA LAVIČKE
Všetky variácie tlakov na lavičke sú užitočné pre budovanie sily hornej časti tela a predovšetkým rozvoj hrudného svalstva. Pomáhajú však tiež budovať ramená a tricepsy. A nikdy sa pri nich nebudete nudiť – môžete meniť sklony lavičky, šírku úchopu a môžete ich precvičovať nie len s veľkou činkou, ale aj s jednoručkami.

4. PREMIESTNENIE S VÝTLAKOM
Tento vzpieračský cvik pomôže stimulovať celé telo. Premiestnením dostanete činku nad hrudník a následným výtlakom nad hlavu posilnite ešte viac ramená a tricepsy. Cítiť budete aj nohy, no do cviku sú zapojené prakticky všetky svaly tela.

5. ZHYBY
Neobľúbeným cvikom sú aj zhyby, pretože sú ťažké. Musíte celú váhu tela zdvihnúť hore. Za tvrdú prácu však budete odmenení. Zhybmi precvičíte efektívne chrbát, bicepsy, predlaktia a ramená. Tiež existuje viacero variácii, takže ich nemusíte z tréningového plánu nikdy vyraďovať.

6. KĽUKY NA BRADLÁCH
Kľuky na bradlách sú skvelým cvikom na rozvoj tricepsov, ale pri rozvoji hrudníka sú podceňované. Pritom majú možno ešte väčší potenciál rozvoja prsných svalov ako tlaky na lavičke. Môže za to fakt, že sú náročné, dochádza pri nich ku kvalitnému natiahnutiu svalov i kontrakcii a nestabilita pridáva na stimulácii.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

nemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranenítrening-na-strojoch-tri-dni-k-vacsim-svalomTréning na strojoch: Tri dni k väčším svalom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist