SlovakFitness.sk

Pre ženy 28. 08. 2018

Letné vs zimné športy

ikonka
Nie ste úplným nadšencom športov a síce proti nim nič nemáte, nedá sa povedať, že by ste sa tomu pravidelne venovali? Alebo jednoducho pri všetkých tých povinnostiach na to už viac nemáte čas? Skombinovať prácu s deťmi je niekedy mnohokrát oveľa zložitejšie ako sa môže zdať, nie to ešte nejaký šport. Ale ako sa vraví, kam je vôľa tam je cesta.

Športujte spolu

Veď môžete ísť predsa športovať spolu celá rodina, čo tak taká pohodlná jazda na bicykli? V dnešnej dobe už spokojne nájdete aj detské bicykle pre najmenších a tak tento šport môžete do svojho života zahrnúť vo veľmi skorom veku. Ani nemusíte dlho čakať a už môžete začať športovať spolu. Okrem iného deti predsa milujú pohyb na čerstvom vzduchu, takže to pre nich bude veľká zábava.

Zvoľte sedačku

Ak by ste chceli nasadnúť na bicykel ešte skôr, než sa naučia skutočne bicyklovať, taktiež pre vás existuje riešenie. Je veľké množstvo rôznych sedačiek, ktoré stačí pripevniť na ten váš bicykel a dieťa bude na takejto jazde putovať s vami. Spokojne si tak bude sedieť a skúmať zázraky tohto sveta. Iste to pre nich bude dobrá zmena, z ktorej sa potešia. A možno vám s tým bicyklovaním už nedajú pokoj a poskytnú vám tak pohyb až nad vaše sily.

To správne oblečenie

V takomto prípade sa ale nezabudnite o dieťa dobre postarať, a ak je vonku chladnejšie zvoľte mu na to vhodný odev. Vy síce produkujete isté teplo pri fyzickej aktivite, takže vám nebude až taká zima, ale dieťaťu, ktoré len tak sedí bude oveľa väčšia ako vám. Preto na to myslite a oblečte mu všetko potrebné, pomôže také termo prádlo.

Rodinné lyžovanie

Termo prádlo ale nemusíte použiť predsa len pri bicyklovaní. Ak ste nadšenec aj pre zimné športy, dá sa využiť aj tam. Pri lyžovaní sa taktiež zamerajte na nejaké lyže pre najmenších. Ponuka je široká, hlavne pri značke Stöckli, ktorá je žralokom v tejto sfére. Navyše lyžiarskych svahov je po Slovensku mnoho a bol by hriech to nevyužiť, nevraviac o takých Tatrách. Pre deti je veľkým zážitkom tak len prísť na túru, nie to ešte na lyžovačku. Budú z toho natoľko nadšené, že budú vonku chcieť aj spať. Pokiaľ sa ale naučia lyžovať, trocha to trvá. Pri všetkých tých pádoch sa poriadne unavia a večer zaspia ako bábätká.

Všetci na svah

A ak majú na začiatok lyžovania priveľa, môžu skúsiť snowboard, či len typické sánkovanie. Alebo si stavať snehuliaka, ak sneh nebude príliš sypký. No a ak lyžovanie unaví aj vás, môžete si s vašimi pokladmi zahrať aj nejakú tú guľovačku, nech je sranda. Športu sa ale určite nevyhýbajte. Deti ho milujú. Pohyb je to čo v tomto veku potrebujú a verte či nie, časom si ho budú vyžadovať o to viac. Bez športu im ostane priveľa energie v tele a môže sa stať, že z toho všetkého začnú vystrájať a robiť niečo čo by nemali. A to už nebudete taká nadšená, to mi verte.

Ak si myslíte, že šport pre vaše deti nie je potrebný, stačí len im občas dať nejaké umelé vitamíny a bude v poriadku, mýlite sa. Tak ako je pohyb potrebný pre vás, je potrebný aj pre dieťa. Ba dokonca ešte o niečo viac, keďže takéto telo sa ešte len vyvíja. Podávaním umelých vitamínov toho veľa nespravíte.

Nikdy sa to nevyrovná skutočným vitamínom získaných z pestrej stravy, ktorú potrebujú. Minimálne raz za deň im pripravte teplú pestrú stravu s množstvom zeleniny, mäsa a podobne. Taktiež nejaká tá príloha v podobe ryže a zemiakov rozhodne nezaškodí. Ako olovrant nejaké ovocie a vaše dieťa sa bude vyvíjať tak ako má. Šport mu ale nezakazujte, doprajte mu ho. Spokojne ho prihláste aj na nejaký športový krúžok, ak si myslíte, že by ho to bavilo.

Doplnky výživy

Veďte ho k zdravej výžive už od mala, nech si na ňu zvykne. Ak chcete, môžete používať aj nejaké doplnky výživy, ktoré mu dodajú ešte potrebné vitamíny a minerály z prírodných zdrojov. Všetkého ale s mierou, nech sa to týka čohokoľvek aj v tomto prípade platí, že všetkého veľa škodí.

Dieťa si v tomto veku ešte len buduje imunitu, preto je potrebné dodávať mu množstvo vitamínov, aby sa telo malo ako chrániť pred možnou chorobou. Taktiež je potrebné naučiť ho, ako sa vyvarovať bacilom. Pravidelne si umývať ruky a dávať si pri zívaní či kašľaní ruku na ústa. Taktiež nebude úplne na škodu mať pri sebe antibakteriálne mydlo a balíček vreckoviek. A vaše dieťa je už kompletne vybavené.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
pat-sposobov-ako-si-mozete-zefektivnit-cvicenie-klukovPäť spôsobov, ako si môžete zefektívniť cvičenie kľukov ake-su-necakane-symptomy-depresie-u-zienAké sú nečakané symptómy depresie u žien? ako-zacat-svoj-prvy-treningovy-program-domaAko začať svoj prvý tréningový program doma? najpopularnejsie-clanky-roka-2018-o-zenskom-fitnessNajpopulárnejšie články roka 2018 o ženskom fitnessco-je-to-cbd-olej-a-je-pre-vas-dobryČo je to CBD olej a je pre vás dobrý?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist