InstagramFacebookYoutube
Tréning

Tréningový tip: Floor press pre rozvoj hrudníka

07. júna 2013
Tréningový tip: Floor press pre rozvoj hrudníka
Každý druhý piatok vám pravidelne prinášame jeden tip, ktorý vám pomôže k dosahovaniu vašich fitness cieľov v oblasti tréningu.

TIP: Floor press pre rozvoj hrudníka

Ak váš hrudník už nereaguje na zaužívané cviky, možno je čas skúsiť niečo nové. Zaujímavou alternatívou tlakov, či už s veľkou činkou alebo s jednoručkami, je floor press, ktorý precvičí vaše svaly o čosi inak a nepotrebujete pri tom okrem záťaže žiadne iné náčinie. Stačí iba podlaha, na ktorej sa tieto „tlaky na podlahe“ budú vykonávať.

Hoci nie je tak bežný, jeho história je dlhšia ako história benčpresu. Nezvládnete pri ňom porovnateľné váhy, ale to nevadí. Napriek tomu, že vám neponúkne taký rozsah pohybu ako klasické tlaky, aktivuje svaly hrudníka, tricepsov a ramien vo väčšej miere a eliminuje „pružinový“ efekt svalov, pretože v spodnej polohe zastavíte pohyb, keď sa dotknete zeme. Pri pozitívnej fáze tak zaťažíte svaly viac ako pri tlakoch na lavičke. Mnoho ľudí s ním zlepšilo svoju silu i hmotu.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne.



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist