Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Tréning 05. 01. 2020

Vráťte sa späť do formy: Tipy a triky IV.

ikonka
Všetkému je raz koniec a tentokrát to platí aj o našom mini seriáli, ktorým sme sa vám pokúsili pomôcť s vaším novým začiatkom. Prinášame vám posledný balík tipov a trikov, ktoré vám pomôžu dostať sa späť do formy.

Tridsať tipov a trikov máme za sebou, toto je posledné desiatka:

31. Rozhodnite sa pre dlhšiu cestu – ak idete do obchodu autom, zaparkujte čo najďalej od vchodu. Ak poznáte skratku k vášmu bodu záujmu, nevyužite ju. Namiesto výťahu použite schody. Takéto maličkosti sa naskladajú a vy spálite viac kalórií.

32. Dajte si do poriadku stravu – tieto tipy sa viac orientujú na cvičenie a váš prístup, no aby ste dosiahli dobré výsledky, musíte mať v poriadku aj stravu. Jedzte zdravé jedlá, v každom jedle majte bielkoviny a pite veľa vody.

33. Urobte verejné priznanie – je ťažké držať sa svojich plánov, ak ste v tom sami. Často je potrebné urobiť smelý krok a verejne sa priznať k tomu, čo je váš cieľ. Potom budete motivovaní tým, že ak to nedokážete, uvidia to vaši priatelia, známy či rodina.

34. Porozmýšľajte o skladbe vášho týždňa – v nedeľu by ste si mali naplánovať svoj týždeň. Mali by ste sa zamyslieť, čo vám robilo problémy v tom minulom a zohľadnite to pri stavbe nového plánu. Prispôsobte si týždeň tak, aby ste boli produktívni v práci, v tréningu a zostával vám čas aj na voľnočasové aktivity.

35. Nájdite si tréningového partnera – nájdite si človeka, s ktorým budete zdieľať svoj cieľ, s ktorým budete chodievať cvičiť. Nie len že sa navzájom budete podporovať, ale si to aj viac užijete.

36. Tréning si spestrujte – aby ste pri cvičení vytrvali, nemôže to byť pre vás monotónne. Preto si tréningy niečím spestrujte. Skúšajte nové cviky, meňte ich poradie, skúste jeden týždeň iný tréningový štýl a podobne.

37. Získajte z dňa maximum – neodkladajte veci na zajtra, neodkladajte ich na budúci týždeň ani na budúci mesiac. Snažte sa v daný deň urobiť všetko, čo môžete. Či už ide o tréning, stravu, prácu alebo záľuby.

38. Zacvičte si, keď sa dá – pozeráte v televízii film a prerušila ho reklama – zacvičte si. Čakáte pri kanvici, kým začne vrieť voda? Urobte pár drepov alebo kľukov. Čakáte v rade? Urobte pár sťahov brucha. Využite každú príležitosť na to, aby ste sa hýbali.

39. Odfoťte sa – namiesto váženia sa na začiatku vašej snahy odfoťte. Potom sa foťte na týždennej báze a sledujte svoje pokroky. Keď si fotky pozriete vedľa seba, budete objektívnejší, ako keď sa len pozriete do zrkadla.

40. Pretavte zábavu v tréning – radi tancujete? Tak si z tanca urobte váš tréning. Radi chodíte do prírody? Tak si urobte z toho pravidelný tréning. Ste radi vo vode? Začnite s plávaním. Ak je cvičenie pre vás zábavou, už len to je malé víťazstvo.

Pozri aj: Tipy č. 1-10, Tipy č. 11-20, Tipy č. 21-30.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist