InstagramFacebookYoutube
Výživa

Letný tip: Myslite na hydratáciu už aj pred tréningom

18. 7. 2022
Letný tip: Myslite na hydratáciu už aj pred tréningom
Počas leta vám každý pracovný deň prinášame krátke tipy, ktorými si môžete zefektívniť svoju tréningovú či výživovú snahu. Čo sme si pre vás pripravili dnes?

Myslite na hydratáciu už aj pred tréningom

Prijímať tekutiny počas tréningu alebo športovej činnosti je dôležité pre udržanie výkonnosti a zníženie rizika svalových kŕčov. Je rozšírené, že aj po cvičení je dôležité doplniť stratené tekutiny. Na hydratáciu však musíte myslieť aj pred tréningom. Je dôležité, aby ste vypili aspoň 3-6 dcl vody dve hodiny pred cvičením a 2 dcl vody 20-30 minút pred začiatkom tréningu. Budete mať dlhšie energiu a znížite riziko zranenia.



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist