SlovakFitness.sk

Tréning 11. 08. 2016

Tréning predlaktí – priblížte sa Pepkovi námorníkovi

ikonka
Keď sa povie Pepek námorník, okrem špenátu ľuďom ako prvé napadnú tie jeho obrovské predlaktia. Až také ich mať nebudete, no ak sa inšpirujete nasledujúcom tréningom, vaše predlaktia porastú, či už ste začiatočníci alebo skúsení borci.

Tréning predlaktí patrí k tým tréningom, ktoré sa často ignorujú. Nemusí to byť až takou katastrofou, pretože nie každý chce mať ruky od lakťa dole také masívne a táto svalová skupina sa precvičí aj nepriamo pri iných cvikoch, hlavne pri tréningu bicepsov a chrbta. Dôležité však je, že silné predlaktia pomôžu aj pri zlepšení úchopu a zvyšovaní sily pri iných cvikoch, kde fungujú len ako asistenčné svaly. To platí aj pri viacerých bežných činnostiach.

Ak pomýšľate na zlepšenie stavu vašich predlaktí, ktoré udrú do očí každému napríklad pri podávaní rúk a urobia z vás ešte mužnejšiu osobu, potom ste na správnom mieste. Dnes si predložíme tréning, ktorý síce bude zložený zo základných cvikov, no načo meniť niečo, čo sa počas rokov osvedčilo?

Nasledujúci tréning môžete zaradiť k inému tréningu, zvyčajne na koniec tréningu bicepsov, alebo sa mu venovať počas dňa voľna. Určite ich netrénujte deň pred tréningom chrbta alebo bicepsov. Keďže predlaktia sú tvorené pomalými svalovými vláknami, počet opakovaní bude relatívne vyšší. Prestávky medzi cvikmi zase udržujte relatívne krátke, maximálne 60 sekúnd.

Tréning predlaktí - začiatočník
Cvik Série Opakovania
Ohýbanie zápästia s veľkou činkou 2 12
Ohýbanie zápästia nadhmatom s jednoručkou 2 12


Tréning predlaktí - pokročilý
Cvik Série Opakovania
Obrátený bicepsový zdvih nadhmatom 3 12
Ohýbanie zápästia s jednoručkou 2 12
Ohýbanie zápästia nadhmatom s veľkou činkou 1 15


Tréning predlaktí - skúsený
Cvik Série Opakovania
Ohýbanie zápästia nadhmatom s veľkou činkou 2 20
Ohýbanie zápästia s jednoručkou 2 12
Obrátený bicepsový zdvih nadhmatom 3 12
Ohýbanie zápästia s veľkou činkou 2 12


Videoukážky cvikov

Ohýbanie zápästia


Ohýbanie zápästia nadhmatom


Obrátený bicepsový zdvih nadhmatom


Článok bol pôvodne vydaný 5.9.2013.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
preco-by-sa-mal-kazdy-chlap-venovat-posilnovaniuPrečo by sa mal každý chlap venovať posilňovaniu?odpalte-svoje-bicepsy-tymto-vojenskym-treningomOdpáľte svoje bicepsy týmto vojenským tréningompreco-by-vam-trening-vecer-mohol-zmenit-zivotPrečo by vám tréning večer mohol zmeniť život?chyby-ktorym-by-ste-sa-pri-treningu-chrbta-mali-vyvarovatChyby, ktorým by ste sa pri tréningu chrbta mali vyvarovať absolvujte-skvely-trening-za-polovicu-casuAbsolvujte skvelý tréning za polovicu času
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist