SlovakFitness.sk

Motivácia 14. 05. 2017

Veci, ktorými môžete zaujať vášho osobného trénera

ikonka
Výhodou cvičenia pod dohľadom osobného trénera je bezpochyby to, že vás jeho prítomnosť motivuje k lepším a poctivejším výkonom. Ako náhle však tréning skončí, zostáva to všetko na vás.

Určite máte dobré pocity po tréningu, ktorý vášho osobného trénera potešil. Ak však nechcete mať výčitky svedomia a tešiť ho aj činmi, ktoré urobíte za bránami posilňovne, tak by ste mali urobiť nasledujúce veci:

1. Stravujte sa disciplinovane - trénera poteší asi najviac to, keď na snahu pri cvičení, nadviažete aj disciplinovaným prístupom k strave. Práve tá totiž rozhoduje o vašich úspechoch či neúspechoch, a to v prípade, že budujete svaly, i v prípade, že spaľujete tuky.

2. Doprajte si dostatok spánku - spánok je jedná z najpozitívnejších vecí pre vaše telo. Nezanedbávajte ho len preto, že neskoro večer chcete sledovať televíziu. Keď sa lepšie vyspíte, budete podávať aj lepšie výkony v posilňovni a efektívnejšie budete dosahovať svoje ciele.

3. Zbavte sa váhy - trénerov vo väčšine prípadov trápi, keď sa klient váži pred každým tréningom. Vážiť by ste sa mali len raz za týždeň, v lepšom prípade raz za mesiac. Meradlom vašich pokrokov by malo byť zrkadlo. Váha až nedokáže pokroky odzrkadliť ideálne.

4. Prečítajte si odbornú knihu - požičajte si alebo si zakúpte knihu o výžive, športe alebo motivácii. Trénerovi zjednoduší život, keď si sami nájdete zdroj inšpirácie alebo sa naučíte niečo nové.

5. Objavte zaujímavosť a podeľte sa s ňou - nájdite v knihe, tlači alebo na internete nejakú zaujímavosť týkajúcu sa cvičenia alebo výživy a podeľte sa s ňou s vaším trénerom. Poteší ho to, pretože sa dozvie niečo nové a budete mať medzi sebou aj potenciálnu tému na rozhovor, ktorá súvisí s vaším, dúfajme, novým životným štýlom.

6. Venujte sa pohybu navyše - osobní tréneri sa obávajú toho, že ich klienti po tréningu prídu domov a zvyšok dňa strávia pred televíziou alebo počítačom v spoločnosti nezdravého jedla. Absolvujte ešte prechádzku alebo si trochu zacvičte v domácich podmienkach.

7. Zapojte sa do súťaže - dozvedeli ste sa o súťaži v tlakoch na lavičke alebo o bežeckom preteku? Prihláste sa a pochváľte sa tým trénerovi. Keď uvidí iskru, s ktorou sa budete na súťaž pripravovať, bude vedieť, že ste odhodlaní a motivovaní. Jeho práca bude mať väčší význam.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-28-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (28. týždeň 2018)uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-27-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (27. týždeň 2018)uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-26-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (26. týždeň 2018)vyhnite-sa-priberaniu-na-cestach-vdaka-tymto-tipomVyhnite sa priberaniu na cestách vďaka týmto tipomuspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-25-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (25. týždeň 2018)
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist