Novinka na webe:  Sprievodca výberom tréningového plánu »
( v hlavnom menu nájdete medzi Užitočnými nástrojmi / Nástrojmi )
Kulturistika 11. 10. 2017

Tréning kulturistu XVIII. – Shawn Rhoden a chrbát

ikonka
Aj po letnej prestávke je pre vás opäť pripravený seriál o tréningu profesionálnych kulturistov. Už v 18. časti sa pozrieme na to, ako trénuje svoje chrbtové svalstvo Shawn Rhoden.

„Flexatron“ je americký kulturista narodený na Jamajke, ktorého najväčším úspechom bolo druhé miesto na Mr. Olympia v roku 2016. Na pomyselnom stupni víťazov skončil predtým ešte trikrát. Inak je to víťaz niekoľkých popredných súťaži, vrátane Arnold Classic Europe.

V tejto časti seriálu sa pozrieme na to, ako vyzeral jeho tréning chrbta v roku 2012. Bol zložený z piatich sérii, medzi ktorými bola aj jedna superséria. Celkovo tak odcvičil šesť cvikov.

Na úvod cvičil príťahy T-tyče v predklone, ktoré urobil v piatich až šiestich sériách. Následne urobil štyri série sťahovaní hornej kladky k hrudníku a potom prišiel čas na supersériu, v ktorej štyrikrát vykonal kombináciu sťahovaní hornej kladky za krk so sťahovaniami na stroji Hammer Strenght.

Až do toho bodu vykonával série s počtom 8 až 12 opakovaní. Ďalší cvik, príťahy jednoručnej činky v predklone, urobil v troch sériách po 8 až 10 opakovaní. Na záver si ešte dal hyperexentenzie trikrát do zlyhania.

Tréning chrbta Shawna Rhodena
Cvik Série Opakovania
Príťahy T-tyče v predklone 5-6 8-12
Sťahovanie hornej kladky k hrudníku 4 8-12
Superséria:
Sťahovanie hornej kladky za hlavu
Sťahovanie na stroji Hammer Strength

4
4

8-12
8-12
Príťahy jednoručky v predklone 3 8-10
Hyperextenzie 3 do zlyhania


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist