SlovakFitness.sk

Kulturistika 08. 11. 2017

Tréning kulturistu XIX. – Ramená v podaní Justina Comptona

ikonka
V dnešnej časti seriálu o tréningoch kulturistov sa pozrieme na jedného z mladších profesionálov, ktorého ambície sú tie najväčšie. Predstavíme si tréning ramien v podaní Justina Comptona.

Dvadsaťdeväťročný rodák z amerického Kentucky sa môže popýšiť vskutku mohutnými ramenami, ktoré patria medzi jeho silné stránky. Čiastočne za to môže genetika, ale svoj podiel má na tom aj tréning.

Comptom priznal, že za taký rozvoj deltových svalov vďačí tomu, že od mladosti uprednostňoval ťažké tlaky. Odvtedy však jeho tréning prešiel veľkými zmenami a pristupuje k nemu komplexnejšie tak, aby zlepšoval aj zadnú časť ramien.

Preto aj v tomto konkrétnom tréningu začína na pec deck stroji a ihneď po ňom robí upažovania s jednoručkami v predklone. Oboma cvikmi stimuluje viac zadnú časť ramien. Až potom prechádza na ďalšie dva cviky – upažovania s jednoručkami a tlaky na stroji Hammer Strength.

Každý cvik odcvičí v troch sériách. U upažovania v stoji však robí tri zhadzované série, v ktorých ide počet opakovaní od 15 až k 3 až 5. Inak sa mu však osvedčilo robiť relatívne vyšší počet opakovaní – 15-20, resp. 10-12 v prípade tlakov.

Tréning ramien Justina Comptona
Cvik Série Opakovania
Obrátený peck-deck 3 15-20
Upažovanie v predklone 3 15-20
Upažovanie v stoji 3* 15-3
Tlaky na stroji Hammer Strength 3 10-12
* - zhadzované série


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
trening-legendy-xx-steve-reeves-a-jeho-trening-zo-starej-skolyTréning legendy XX. – Steve Reeves a jeho tréning zo starej školy trening-kulturistu-xxvii-lionel-beyeke-a-trening-nohTréning kulturistu XXVII. – Lionel Beyeke a tréning nôh trening-legendy-xix-toney-freeman-a-trening-rukTréning legendy XIX. – Toney Freeman a tréning rúktrening-kulturistu-xxv-dave-bautista-a-trening-hrudnikaTréning kulturistu XXV. – Dave Bautista a tréning hrudníka trening-legendy-xviii-lou-ferrigno-a-ramena-s-pazamiTréning legendy XVIII. – Lou Ferrigno a ramená s pažami
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist