SlovakFitness.sk

Výživa 06. 04. 2018

5 druhov ovocia, ktoré by ste mali jedávať často

ikonka
Prinášame vám prehľad piatich druhov ovocia, ktorých pravidelnou konzumáciou urobíte dobre pre svoje zdravie. Ide o druhy, ktoré obsahujú veľmi málo cukrov, ale veľa iných užitočných živín.

Ak si chcete vyšperkovať vaši výživu o nejaké zdravé druhy ovocia, z ktorých nepriberiete, uistite sa, že si vyberiete niektoré z týchto:

1. Citrón
Citróny obsahujú látku limonín, ktorá má protirakovinové účinky. Je známe, že obsahujú aj veľa vitamínu C, ktorý posilňuje imunitu človeka. Ich šťava môže byť vyšťavená do čaju, ale môže vám ochutiť aj vodu. Citrónová voda pitá ráno je spojená aj s chudnutím.

2. Čučoriedky
Čučoriedky majú v sebe veľké množstvo antioxidantov, antokyanínov, resveratrolu, quercetinu. S ich konzumáciou je to mimoriadne ľahké. Stačí si ich vziať za hrsť, opláchnuť a pridať do ovsenej kaše, kokteilu alebo len zjesť samotné. Na neskoršie využitie si ich môžete zamraziť.

3. Jahody
Jahody v sebe skrývajú antioxidačné a protizápalové vlastnosti. Ich konzumácia je tiež jednoduchá a v súčasnosti sa stali dokonca populárnou súčasťou šalátov. Hodia sa do diéty a veľmi dobre hydratujú telo.

4. Vodný melón
Pokiaľ ide o hydratáciu, s tou vám veľmi pomôže vodný melón. Ide o ovocie plné vlákniny s nízkym obsahom kalórií, ktoré má v sebe viac lykopénu ako paradajky. Najobľúbenejšie sa konzumuje samotný. Osvieži najmä v lete.

5. Paradajky
Paradajky môže niekto považovať za zeleninu, ale v skutočnosti je to ovocie. Obsahujú veľa fytoživín a prospievajú zdraviu srdca. Okrem toho znižujú riziko rakoviny. Tiež obsahujú veľa vody a málo kalórií.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
myty-o-vyzive-vdaka-ktorym-mozete-priberatMýty o výžive, vďaka ktorým môžete priberaťlepsia-chut-i-viac-zivin-obohatte-si-takto-bielu-ryzuLepšia chuť i viac živín: Obohaťte si takto bielu ryžuvyzivou-k-zdravemu-srdcu-4-cenne-tipyVýživou k zdravému srdcu: 4 cenné tipyaj-zdrava-zelenina-moze-niekedy-skoditAj zdravá zelenina môže niekedy škodiťako-vas-udrzi-vlaknina-dlhsie-mladymiAko vás udrží vláknina dlhšie mladými?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist