SlovakFitness.sk

Tréning 16. 04. 2018

Kardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipov

ikonka
Viete, že k chudnutiu významnou mierou napomáha pravidelné kardiovaskulárne aeróbne cvičenie. U mnohých ľudí nie je obľúbené pre jeho monotónnosť. Tá však nemusí prísť, ak zmeníte svoj prístup k cvičeniu.

Nemusíte každý deň robiť rovnaký kardio tréning. Nemusíte tiež cvičiť mimoriadne dlho. Ak chcete páliť tuky efektívnejšie, skúste si osvojiť niektoré z nasledujúcich desiatich tipov:

1. Skráťte kardio tréning - krátke 20-minútové kardio s vysoko intenzívnymi intervalmi vám dá viac pre chudnutie i zdravie srdca ako 60-minútové kardio v miernom tempe.

2. Cvičte viac s vlastnou váhou tela - keď budete vykonávať cviky s vlastnou váhou tela (kľuky, zhyby, drepy, angličáky), zapojíte do cvičenia veľa svalov, ktoré spália viac energie. Často pritom stimulujete aj stabilizačné cviky.

3. Šprintujte - namiesto behu v rovnakom tempe vyskúšajte krátke šprinty. Dávajte do nich všetko. Takéto cvičenie je efektívnejšie, zábavnejšie a predstavuje pre vás výzvu, po ktorej budete mať zo seba dobrý pocit.

4. Využívajte kettlebell - rôzne cviky s kettbellom (bulinou) vedia spestriť váš tréningový život a podporiť chudnutie.

5. Každý deň si zaskáčte - kúpte si švihadlo a každý deň skáčte päť až desať minút. Neberte to však ako hlavný tréning. Raz týždenne môžete trénovať so švihadlom aj dlhšie a urobiť si z neho hlavný tréning dňa. Ide o veľmi efektívny nástroj na pálenie nadbytočných tukov.

6. Využívajte viac plyometrických cvikov - plyometircké cviky patria medzi tie najlepšie, pokiaľ ide o budovanie kondície a pálenie tukov. Ide o výbušné cviky, ako sú angličáky, výskoky na lavičku či kľuky s tlesknutím.

7. Využite pri cvičení medicinbal - vyskúšajte cviky s medicinbalom a uvidíte, že to nie je žiadna sranda. Sú náročné, ale odmenia sa aj pozitívnymi výsledkami. Navyše, rôzne alternatívy hodov a vrchov vedia byť príjemnou zábavou, najmä ak ich robíte ešte s niekým.

8. Každý deň sa svižne poprechádzajte - osvojte si zvyk chodiť sa každý deň prechádzať. Umožní vám to zresetovať myseľ a podporí rovnako chudnutie, ako aj zdravie. Prechádzajte sa však v rýchlejšom tempe.

9. Choďte plávať - pokiaľ ide o chudnutie, plávanie je podceňované. Je to však výborný spôsob, ako posilniť svaly a spáliť tuky. Bude dobré, aj keď sa mu budete venovať len raz týždenne. Dodá vám tak pestrosť do života.

10. Vyskúšajte železné kardio - skúste cvičiť s činkami, bez prestávok, jeden cvik za druhým. Takéto železné kardio je prospešné aj tým, že podporí svalový rast. Čím viac svalov máte, tým ľahšie budete mať pod kontrolou svoju zdravú hmotnosť.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
trening-ktorym-znicite-ramena-a-podporite-ich-dalsi-rastTréning, ktorým zničíte ramená a podporíte ich ďalší rastco-je-aktivna-regeneracia-a-preco-je-dolezitaČo je aktívna regenerácia a prečo je dôležitá? doska-plank-styri-pozitiva-z-kazdodenneho-cviceniaDoska (plank) – štyri pozitíva z každodenného cvičenia ako-z-vas-posilnovanie-urobi-lepsieho-cyklistuAko z vás posilňovanie urobí lepšieho cyklistu? trojokruhovy-trening-brusneho-svalstva-pre-rychle-vysledkyTrojokruhový tréning brušného svalstva pre rýchle výsledky
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist