SlovakFitness.sk

Tréning 16. 04. 2018

Kardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipov

ikonka
Viete, že k chudnutiu významnou mierou napomáha pravidelné kardiovaskulárne aeróbne cvičenie. U mnohých ľudí nie je obľúbené pre jeho monotónnosť. Tá však nemusí prísť, ak zmeníte svoj prístup k cvičeniu.

Nemusíte každý deň robiť rovnaký kardio tréning. Nemusíte tiež cvičiť mimoriadne dlho. Ak chcete páliť tuky efektívnejšie, skúste si osvojiť niektoré z nasledujúcich desiatich tipov:

1. Skráťte kardio tréning - krátke 20-minútové kardio s vysoko intenzívnymi intervalmi vám dá viac pre chudnutie i zdravie srdca ako 60-minútové kardio v miernom tempe.

2. Cvičte viac s vlastnou váhou tela - keď budete vykonávať cviky s vlastnou váhou tela (kľuky, zhyby, drepy, angličáky), zapojíte do cvičenia veľa svalov, ktoré spália viac energie. Často pritom stimulujete aj stabilizačné cviky.

3. Šprintujte - namiesto behu v rovnakom tempe vyskúšajte krátke šprinty. Dávajte do nich všetko. Takéto cvičenie je efektívnejšie, zábavnejšie a predstavuje pre vás výzvu, po ktorej budete mať zo seba dobrý pocit.

4. Využívajte kettlebell - rôzne cviky s kettbellom (bulinou) vedia spestriť váš tréningový život a podporiť chudnutie.

5. Každý deň si zaskáčte - kúpte si švihadlo a každý deň skáčte päť až desať minút. Neberte to však ako hlavný tréning. Raz týždenne môžete trénovať so švihadlom aj dlhšie a urobiť si z neho hlavný tréning dňa. Ide o veľmi efektívny nástroj na pálenie nadbytočných tukov.

6. Využívajte viac plyometrických cvikov - plyometircké cviky patria medzi tie najlepšie, pokiaľ ide o budovanie kondície a pálenie tukov. Ide o výbušné cviky, ako sú angličáky, výskoky na lavičku či kľuky s tlesknutím.

7. Využite pri cvičení medicinbal - vyskúšajte cviky s medicinbalom a uvidíte, že to nie je žiadna sranda. Sú náročné, ale odmenia sa aj pozitívnymi výsledkami. Navyše, rôzne alternatívy hodov a vrchov vedia byť príjemnou zábavou, najmä ak ich robíte ešte s niekým.

8. Každý deň sa svižne poprechádzajte - osvojte si zvyk chodiť sa každý deň prechádzať. Umožní vám to zresetovať myseľ a podporí rovnako chudnutie, ako aj zdravie. Prechádzajte sa však v rýchlejšom tempe.

9. Choďte plávať - pokiaľ ide o chudnutie, plávanie je podceňované. Je to však výborný spôsob, ako posilniť svaly a spáliť tuky. Bude dobré, aj keď sa mu budete venovať len raz týždenne. Dodá vám tak pestrosť do života.

10. Vyskúšajte železné kardio - skúste cvičiť s činkami, bez prestávok, jeden cvik za druhým. Takéto železné kardio je prospešné aj tým, že podporí svalový rast. Čím viac svalov máte, tým ľahšie budete mať pod kontrolou svoju zdravú hmotnosť.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
treningovy-program-zalozeny-na-pauzach-v-opakovaniachTréningový program založený na pauzách v opakovaniach trapia-vas-pri-treningu-bolesti-hlavy-takto-ich-zastaviteTrápia vás pri tréningu bolesti hlavy? Takto ich zastavíte budujte-silu-s-drepmi-tlakmi-a-tahmiBudujte silu s drepmi, tlakmi a ťahmi nevyzerajte-v-posilnovni-ako-hlupak-vdaka-tymto-siestim-tipomNevyzerajte v posilňovni ako hlupák vďaka týmto šiestim tipomrozne-uchopy-a-ich-vplyv-na-rozvoj-hrudnika-chrbta-a-bicepsuRôzne úchopy a ich vplyv na rozvoj hrudníka, chrbta a bicepsu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist