SlovakFitness.sk

Pre ženy 12. 01. 2019

Aké sú nečakané symptómy depresie u žien?

ikonka
Ťažko sa vstáva z postele, zväzuje vás nízke sebavedomie, neustále sa cítite osamelí a smutní. Väčšina ľudí vie v tom rozpoznať klasické symptómy depresie. Aké symptómy však ešte prezrádzajú duševné problémy u žien?

Týchto sedem nečakaných symptómov je tiež spojených s depresiou, hoci na prvý pohľad by si to človek nemusel pomyslieť:

1. Pravidelne strácate nervy - ak vás na rozdiel od minulosti dokáže podráždiť viac vecí a ťažšie kontrolujete svoj hnev, potom by vás mohla trápiť depresia. Tento symptóm sa vyskytuje asi u police pacientov.

2. Začali ste vstávať veľmi skoro - niektoré ženy nedokážu pre depresie spať a iné pre ňu vstávajú skoro, často okolo štvrtej či piatej hodiny ráno, pričom po zobudení sa už znovu nedá zaspať.

3. Preháňate to so sociálnymi sieťami - závislosť na sociálnych sieťach je jedným zo spôsobov, ktorým sa ľudia s depresiou snažia ignorovať korene ich nepriaznivých pocitov. Keď to však budete robiť dlhšie, dôjde u vás k vyhoreniu a únave.

4. Bolia vás kríže - depresia zvyšuje pravdepodobnosť bolesti spodnej časti chrbtice. Čím je vážnejšia, tým väčšie bolesti máte. Podľa expertov je to preto, lebo nervy sú vtedy citlivejšie.

5. Vaša hmotnosť je nekontrolovateľná - pri depresii je bežné, že niekto stráca chuť do jedla a chudne, a niekto naopak konzumuje všetko čo vidí a priberá. Jedno vedie k únave, druhé k chorobám. A obe k zníženiu sebavedomia a podporenia depresie.

6. Stratili ste záujem o svoje záľuby - ak stratíte záujem o niečo, čo ste roky robili s radosťou, mohlo by to byť znakom depresie. Nemáte k tejto činnosti žiadnu motiváciu, záujem a aj keď sa k nej donútite, už vám neprináša radosť.

7. Nedokážete sa efektívne rozhodovať - môžete byť nerozhodné aj bez depresie, ale ak sa to u vás stane z ničoho nič a pozorujete to už dlhodobo, mohlo by ísť o skrytý prejav depresie. Pocit bezmocnosti totiž spôsobuje, že v každej voľbe vidíte ten najhorší výsledok.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-jest-pre-svoj-sport-ii-plavanie-behanie-cyklistikaAko jesť pre svoj šport II. – Plávanie, behanie, cyklistika ako-jest-pre-svoj-sport-i-posilnovanie-crossfit-turistikaAko jesť pre svoj šport I. – Posilňovanie, CrossFit, turistikavyuzite-kopec-na-skvely-hiit-treningVyužite kopec na skvelý HIIT tréningdamy-toto-su-dovody-preco-nemozete-zvysit-svoju-siluDámy, toto sú dôvody, prečo nemôžete zvýšiť svoju silupat-dovodov-preco-by-ste-sa-mali-dat-do-leta-do-formyPäť dôvodov, prečo by ste sa mali dať do leta do formy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist