Pre ženy 25. 05. 2019

Tréning bez náčinia pre ženy, ktoré chcú ešte schudnúť

ikonka
Leto sa nezadržateľne blíži a už je prakticky na dohľad. Ak ešte stále nie ste spokojné so svojou postavou a chcete na poslednú chvíľu spáliť nadbytočné tuky, potom by ste mohli zvážiť využitie tohto tréningu.

Na to, aby ste schudli, nepotrebujete žiadne špeciálne nástroje, dokonca ani takú základnú vec, akou sú činky. Potrebujete si dať len do poriadku stravu a vytvoriť si priestor pre tréning s využitím vlastného tela.

A práve takýto tréning, ktorý je vhodný pre domáce prostredie aj pre rôzne kondičné skupiny, vám teraz prinášame. Zahŕňa cviky, ktoré dajú zabrať celému telu, pomôžu ho spevniť, pomôžu spáliť kalórie a vybudovať kondíciu.

Aby bol z tohto pohľadu tréning čo najefektívnejší, vykonáva sa kruhovo. To znamená, že vykonáte jeden cvik za druhým bez prestávky a po poslednom si dáte pauzu na minútu až dve, aby ste toto všetko mohli zopakovať ešte dva (začiatočníčky), tri (pokročilé) či štyrikrát (skúsené).

Skúsené cvičenkine si k tomu môžu pridať ešte inú kardiovaskulárnu aktivitu, ako je beh, plávanie či bicyklovanie. Nemala by však presiahnuť 20-30 minút.

Poďme však teraz na cviky a počty opakovaní, ktoré budeme vykonávať:

1. Panvový most – 20 opakovaní
2. Horolezec (mountain climber) – 10 opakovaní každou nohou
3. Bicyklové skracovačky – 10 opakovaní na každú stranu
4. Kľuky – 10 opakovaní
5. Drepy – 20 opakovaní
6. Zakopávania – 10 opakovaní každou nohou
7. Poskoky s odrazom znožmo – 20 opakovaní
8. Výskoky z drepu – 10 opakovaní každou nohou
9. Doska – vydržíme po dobu 10 nádychov

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist