Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Tréning 02. 09. 2019

Ako spáliť rýchlou chôdzou rovnaký počet kalórií ako behom?

ikonka
Nemusíte byť bežcom na to, aby ste spálili kalórie a podporili kardiovaskulárnym tréningom na čerstvom vzduchu chudnutie nadbytočných kilogramov. Podobné výsledky vám môže priniesť aj chôdza v rýchlom tempe.

Všetko je to o tom, aby ste dokázali zníženú rýchlosť vykompenzovať dĺžkou chôdze. Priemerný 90-kilogramový muž by spálil v priemere asi 70 kalórií pomalou chôdzou dlhou 1 kilometer, kým behom by pri rovnakej vzdialenosti spálil 95-100 kalórií. Zrýchlite vaše tempo a môžete sa priblížiť bežcovi ešte viac.

Ako zvýšiť tempo a udržať si ho? Ako využiť rýchlu chôdzu na efektívne chudnutie? Pomôžu vám nasledujúce tipy:

Článok pokračuje pod reklamou


1. Robte menšie kroky
Keď dávate nohu príliš dopredu, spomaľuje vás to. Kratšie, rýchlejšie kroky skoro rovno pod vami, vám umožnia udržať vysoké tempo dlhšie.

2. Rukami hýbte rýchlejšie
Pokrčte ruky do pravého uhla a švihajte nimi dopredu a dozadu. Snažte sa, aby sa nekrížili pred telom. Viac tak do chôdze zapojíte hornú časť tela, čím podporíte spaľovanie kalórií, ale aj budete môcť kráčať rýchlejšie.

3. Pozerajte sa pred seba
Nepozerajte sa na svoje nohy, ale dopredu, asi do vzdialenosti piatich metrov. Pomôže vám to aj lepšie zatlačiť ramená dozadu a vypnúť hrudník, aby sa vám lepšie dýchalo.

4. Buďte vystretí
Keď predĺžite svoju chrbticu, zväčší sa vzdialenosť medzi rebrami a bedrami, vďaka čomu sa budú vaše nohy hýbať voľnejšie, ako keď sa predkláňate.

5. Vyskúšajte intervaly
Striedajte pomalšie tempo s krátkymi intervalmi rýchleho, maximálneho tempa, aby ste tým podporili spaľovanie kalórií aj po docvičení.

6. Urobte si súťaž s inými alebo sami so sebou
Počítajte si kroky počas intervalov maximálneho tempa a snažte sa ich nabudúce minimálne vyrovnať, ideálne prekonať. Ak kráčate s inou osobou, dajte si pretek, kto ich urobí viac. Bude vás to motivovať k zlepšeniam.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist