Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Suplementy 27. 11. 2019

Doplnok výživy z hríbov, ktorý vám podporí rast svalov

ikonka
Existujú doplnky výživy, ktoré nie sú veľmi populárne napriek tomu, že ich účinky sú pozitívne. A medzi ne sa radí aj Cordyceps. Ten je užitočný nie len pre svoje zdravotné prospešné účinky, ale aj pre podporu rastu svalov.

Cordyceps je prírodný doplnok výživy, ktorý sa získava z huby známej ako žezlovka čínska (Cordyceps sinensis). Tá patrí medzi známe liečivá z tradičnej čínskej medicíny, ktorá ju využívala na dodávanie mentálnej i fyzickej energie. Pre aktívnych cvičencov prináša tieto výhody:

1. Zlepšuje kondíciu a vytrvalosť
Zvyšuje príjem kyslíka, vďaka čomu zlepšuje dodávanie krvi do orgánov a končatín, čím urýchľuje dodávky kyslíku do svalov. Taktiež znižuje tep srdca, čo umožňuje cvičencovi cvičiť intenzívnejšie a dlhšie. To je pritom vec, ktorú chce každý, kto si chce vybudovať lepšiu kondíciu alebo spáliť viac kalórií.

2. Podporuje produkciu energie
Viaže sa na rovnaké receptory ako kofeín, a preto má aj podobné účinky na zvyšovanie energie. Dodáva vám tak dávku energie pre váš popoludňajší alebo večerný tréning a to bez toho, aby vám narušil spánok. Tiež podporuje produkciu energie na bunkovej úrovni, vďaka čomu dokážete dvíhať viac váhy vo väčšom počte sérií.

3. Urýchľuje regeneráciu
Pomáha bojovať s únavou, znižuje zápalové procesy v tele a predchádza bolesti svalov. Ukázalo sa, že má aj pozitívny vplyv na rovnováhu kortizolu a iných stresových hormónov, ktoré znižujú efektivitu procesu regenerácie. Tá je tak vďaka tomuto doplnku výživy rýchlejšia.

4. Podporuje vyplavovanie testosterónu
Pre tých, čo budujú svalovú hmotu, je podstatný aj mužský pohlavný hormón testosterón. A práve Cordyceps stimuluje Leydigové bunky v semenníkoch, aby produkovali viac testosterónu, ktorý je nevyhnutným hormónom pre udržiavanie a budovanie svaloviny. V súvislosti s jeho účinkami tak tento doplnok výživy podporujú aj libido a reprodukčné schopnosti u mužov.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist