Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Tréning 10. 09. 2020

Vojenský tréning, ktorý môžete robiť skutočne kdekoľvek

ikonka
Už sa vyhovárať na zavretú posilňovňu nemusíte. Prinášame vám vojenský tréning, ktorý dá zabrať svalom celého tela i vašej kondícii. Najlepšie na ňom je, že ho môžete robiť bez náčinia a tým pádom skutočne kdekoľvek.

Na úvod si predstavme Alda Kanea, ktorý sa s týmto tréningom podelil pre britský Men’s Health. V 16 rokoch sa pripojil ku Kráľovskému námorníctvu, a tak sa v kondícii udržiaval kdekoľvek vo vodách Atlantického oceána.

Ešte kreatívnejší musel byť pri tvorbe efektívneho tréningu po vojenskej kariére, keď sa stal bezpečnostným poradcom a konzultantom vo filmovom priemysle. Neustále sa sťahoval a mal problémy nájsť si dobre vybavenú posilňovňu.

A práve takto vznikol tréning, ktorý mohol vykonávať na hotelovej izbe, v karavane alebo rovno pri aute, ak bol práve na cestách. Ide o kruhový tréning s využitím minimálnych prestávok medzi piatimi cvikmi, ktoré naakumulujú dokopy 500 opakovaní.

Cieľom je urobiť 100 opakovaní z každého cviku. Kane zvyčajne odcvičí päť kruhov a v každom urobí po 20 opakovaní u každého cviku. Snaží sa to všetko absolvovať bez prestávky.

Ak to nie je vo vašich možnostiach, prechádzajte od jedného cviku k druhému, robte maximálny počet opakovaní a urobte toľko okruhov, koľko bude treba, aby ste zopakovali každý cvik 100-krát. Ak sa potrebujete rozkýchať, môžete si dať minútu prestávku po dokončení jedného kompletného kruhu.

Tento tréning vám spevní svaly, vybuduje špičkovú kondíciu a podporí odbúravanie tukov. A aké cviky ho tvoria? Kľuky, skracovačky, drepy s váhou tela, tricepsové kľuky na lavičke (stoličke, resp. hocičom stabilnom), angličáky (burpees).

Kruhový tréning Alda Kanea
Cvik Série Opakovania
Kľuky 5 20
Skracovačky 20
Drepy 20
Tricepsové kľuky na lavičke 20
Angličáky (burpees) 20
Cieľom je urobiť z každého cviku 100 opakovaní. Ak nedokážete urobiť 5 kruhov s 20 opakovaniami u každého cviku, robte najviac opakovaní, ako dokážete a urobte viac kruhov až kým neurobíte u všetkých cvikov 100 opakovaní.


Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist