Reklama:
Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 

Aj muži potrebujú pevný zadok. Toto je 5 najlepších cvikov na jeho rozvoj

15. 03. 2021
ikonka
Pokiaľ ide o cvičenie sedacích svalov, asi nenájdete portál alebo magazín zaoberajúci sa aj cvičením žien, v ktorom by tréningy pre budovanie sexy zadočku do bikín chýbali. Ani my nie sme výnimkou. Nie tak často sa však venuje pozornosť sedacím svalov mužského pohlavia.

Posilnenie zadku by pre pánov nemala byť estetická priorita, ale skôr funkčná. U väčšiny mužov sú sedacie svaly rozvinuté pod svoj potenciál. Silný zadok však okrem iného znižuje riziko bolesti v krížoch, zlepšuje športovú výkonnosť, mobilitu dolných končatín a zefektívňuje cviky ako sú drepy či mŕtve ťahy.

Akými cvikmi ho precvičiť najlepšie?

1. Drepy
Najlepším cvikom pre rozvoj spodnej časti tela nie sú náhodou. Okrem nôh totiž stimulujú aj sedacie svaly. Najefektívnejšie pre rozvoj silného zadku sú vtedy, ak ich robíte hlboké.

Článok pokračuje pod reklamou

2. Hip Thrust s veľkou činkou
Tento cvik vykonáva mnoho športovcov a dobre vedia, prečo. Posilňuje sedacie svaly i stred tela. Najlepšie je robiť ho na lavičke s veľkou obojručnou činkou. Z uvedených cvikov pri ňom sedacie svaly precítite najviac.

3. Výpady
Nie sú až také efektívne, ako drepy, ale môžete ich robiť aj doma bez dodatočnej záťaže a postupne zvyšovať záťaž, ktorou v domácich podmienkach môže byť hocičo – aj tašky plné kníh. Pre lepšiu aktiváciu zadku sú vhodnejšie výpady vzad.

4. Bulharské mŕtve ťahy
Ide o jeden z najlepších cvikov na rozvoj zadku vhodný pre mužov. Dôležité je však zvládnuť techniku jeho vykonávania. Čím je predná noha ďalej od zadnej, tým viac sa budú stimulovať sedacie svaly.

5. Mŕtve ťahy
Efektívne na cvičenie sedacích svalov sú aj bežné mŕtve ťahy. Pre mužov budú populárnou voľbou pre to, aký mužný tento cvik je. Ak by ste si však mali vybrať len jeden cvik na zadok, nevoľte tento. Vyššie uvedené sú efektívnejšie.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist