Reklama:
Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 

Len jednoručky a chuť makať. Schudnite s týmto tréningom

08. 04. 2021
ikonka
Ak chcete chudnúť, nepomôže vám, ak sa budete v posilňovni venovať izolovaným cvikom a budete mať medzi sériami dlhé prestávky. Preto sa najlepšie tréningy zamerané na chudnutie s využitím jednoručiek spoliehajú na efektívnosť a intenzitu.

Nič viac ako pár jednoručných činiek a chuť pustiť sa do tvrdej práce vás nedelia od úspechov v boji s nadbytočnými kilogramami. Ak tento tréning spárujete s kvalitnou výživou a disciplínou, úspechy sa dostavia pomerne rýchlo.

Tento tréning však myslí aj na to, aby ste pri chudnutí neprichádzali o veľa svalov. Precvičuje komplexne celé telo viackĺbovými cvikmi, vďaka čomu zvyšuje aj svoju efektivitu. A ďalší plusový bod – môžete ho robiť aj doma!

Samozrejme, aby telo fungovalo optimálne, pred samotným tréningom by ste sa mali 10 minút zahrievať ľahšou kardio aktivitou a dynamickým strečingom. Po jeho skončení zároveň venujte rovnaký čas postupnému vychladnutiu a strečingu.

Článok pokračuje pod reklamou

Na úvod urobíte tri série tureckých vztykov. Aj ďalšie cviky budete robiť po troch sériách. Nasledovať bude superséria zložená z rumunských mŕtvych ťahov a tlakov na lavičke, po ktorej príde na rad ďalšia superséria – drepy a príťahy v predklone. Potom už zostávajú len tri cviky – výpady do strán, tlaky v stoji a švihy s jednoručkou.

Prestávky medzi sériami nemajte dlhšie ako 60 sekúnd. Konkrétny rozpis nájdete v nasledujúcej tabuľke:

Tréning s jednoručkami zameraný na chudnutie
Cvik Série Opakovania
Turecký vztyk 3 6 na každú stranu
Superséria:
Rumunské mŕtve ťahy s jednoručkami
Tlaky s jednoručkami na lavičke
3
10
10
Superséria:
Drepy s jednoručkami
Príťahy jednoručiek v predklone
3
12
12
Výpady do strán s jednoručkami 3 6 na každú stranu
Tlaky s jednoručkami v stoji 3 12
Švihy s jednoručkou 3 15-20


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist