Reklama:
Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 

Cviky, ktoré prospejú mužskému libidu

27. 05. 2021
ikonka
Cvičenie je jednou z najlepších vecí, ktoré môžete urobiť, keď sa snažíte schudnúť. Podporí však aj vaše zdravie, posilní svaly či zlepší kondíciu. A pozitívne vplýva aj na váš sexuálny život.

Občasná hladovka v kombinácií s krátkym, ale intenzívnym tréningom dokáže podporiť produkciu testosterónu, čím budete mať lepšie libido. Pravidelné cvičenie tiež zlepší prietok krvi a zvýši sebavedomie. Obmedzí tiež riziko ochorení, ako sú vysoký krvný tlak, cukrovka či obezita. To všetko je potrebné pre silnú a trvajúcu erekciu u mužov.

Aby ste zlepšili svoje libido a výkonnosť v posteli, mali by ste do svojho tréningového režimu zaradiť aj nasledujúcich päť cvikov:

Dvíhanie panvy v ľahu – dôležité je vykonávať tento cvik kontrolovane a pri zdvihnutí bedier precítiť kontrakciu sedacích svalov.

Článok pokračuje pod reklamou

Hip thrust – sedacie svaly sú dôležité pre výdrž pri pohlavnom styku a tento cvik ich aktivuje viac ako drepy či mŕtve ťahy.

Drepy – pomáhajú rozvíjať silu spodnej časti tela a tiež budujú kondíciu. Posilňujú aj zadok či stred tela a zlepšujú cirkuláciu krvi v oblasti genitálií.

Pozícia kobry – aj v joge môžeme nájsť niečo užitočné v tomto smere. Táto pozícia stimuluje mužskú sexuálnu energiu pre zlepšenie výkonnosti.

Mŕtve ťahy – tento cvik významne podporuje produkciu testosterónu a posilňuje všetky svaly, ktoré potrebujete pre dlhý a uspokojivý pohlavný styk.

Pokiaľ ide o intenzitu tréningu, dôležité je upozorniť na to, že muži cvičiaci s vysokou intenzitou majú slabšie libido ako tí, ktorí cvičia v miernej intenzite. Svoju úlohu zohráva aj tréningový objem – jeho zvýšenie môže viesť k psychickej i fyzickej únave a poklesu chute na sex. Mali by ste sa teda vyvarovať príliš intenzívnym a príliš dlhým tréningom.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist