Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Chudnutie s týmito zmenami bude efektívnejšie

12. 09. 2021
ikonka
Ak chcete mať radi svoje telo a ak chcete žiť zdravšie, mali by ste sa dostať na vašu optimálnu hmotnosť a udržiavať si ju. K tomu vám pomôžu aj zvyky, ktoré sú súčasťou vášho života.

Aby ste sa uistili, že ste na správnej dráhe, urobte nasledujúce zmeny vo vašom živote, na ktoré poukázali autori z Eat This, Not That!:

1. Nedržte diétu - ak využívate diétu, ktorá je zameraná na drastické zníženie kalorického príjmu, dôjde k väčšiemu úbytku svalovej hmoty, ktorá pomáha udržiavať váš metabolizmus vo vyšších obrátkach. Zároveň, keď takáto diéta skončí, zvyšuje sa pravdepodobnosť jo-jo efektu.

2. Zabudnite na nízkotučnú stravu - ľudia, ktorí sa snažia využívať diétu s obmedzeným príjmom tukov, majú rovnaké riziko rozvoja nadváhy ako tí, čo jedia rozmanitú stravu. Mali by ste prijímať aj zdravé tuky, ktoré vás lepšie nasýtia.

Článok pokračuje pod reklamou


3. Jedzte pomaly a vedome - keď si sadnete a budete sa koncentrovať len na jedlo, keď ho budete jesť pomaly a vychutnávať si ho, tým lepšie sa podporia hormóny signalizujúce nasýtenie a vy toho zjete menej.

4. Majte pripravený stravovací plán - viete, čo sa stane, ak budete hladní o štvrtej popoludní? Čo si dáte pod zub vtedy? Vždy majte dopredu pripravený plán toho, čo budete jesť v akýkoľvek čas a i zálohu pre prípad, že vás prepadne chuť do jedla – aby ste namiesto hlúposti zjedli niečo zdravé.

5. Jedávajte bielkoviny - s každým jedlom by ste mali prijímať aj bielkoviny. Ľudia, ktorí jedávajú viac bielkovín, mali až dvakrát väčšiu pravdepodobnosť, že schudnú, ako tí, čo ich nejedli.

6. Buďte aktívni - aby ste schudli a zostali chudí, nepotrebujete formálny tréningový plán, ale musíte si nájsť čas na to, aby ste sa hýbali. Zostaňte aktívni pri každej príležitosti.

7. Sledujte menej televízie - pri jednej štúdii, ľudia, ktorí skrátili čas sledovania televízie z piatich hodín na dve a pol hodín denne, spálili o 119 kalórií viac každým dňom. To sa nezdá veľa, ale kombinovane to za rok predstavuje viac ako 5 kilogramov hmotnosti.
Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Sme aj na Instagrame
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist