InstagramFacebookYoutube
Tréning

Domáca posilňovňa: Do tohto vybavenia by ste mali investovať

11. októbra 2021
Domáca posilňovňa: Do tohto vybavenia by ste mali investovať
Ak si chcete vytvoriť doma miestnosť alebo priestor na cvičenie, palec hore. Je fajn vedieť, že keď nebudete môcť ísť do posilňovne, stále budete mať možnosť absolvovať dobrý tréning. A domáce cvičenie sa dá udržovať aj dlhodobo.

Ak chcete mať doma čo najväčšie možnosti, nemusíte kupovať každý stroj a každú činku, čo v obchode uvidíte. Ak investujete do nasledujúceho vybavenia, budete schopní budovať svaly, funkčnú silu i spaľovať tuky:

1. Nastaviteľné jednoručky – hodia sa najmä vtedy, ak potrebujete šetriť priestor, pretože sú veľmi skladné. Odcvičíte s nimi pritom aj cviky, pri ktorých sa používa veľká činka.

Článok pokračuje pod reklamou


2. Hrazda – cvičiť doma sa dá aj s vlastnou váhou tela, no pokiaľ nebudete mať hrazdu, rozvoj chrbta bude zložitejší.

3. Multifunkčný lavička – môžete síce tlaky robiť aj na zemi, ale lavička vám predsa len pridá do cvičenia novú dimenziu. Kúpte si takú, u ktorej sa dá nastavovať sklon a na ktorej sa dajú vykonávať aj skracovačky.

4. TRX závesný systém – ak nepôjdete cestou činiek, tak tréning s vlastnou váhou významne pozdvihnete na novú úroveň týmto systémom, ktorý sa jednoducho zostavuje a pohodlne skladuje. Posilnite si pritom aj pružnosť a balans.

5. Boxovacie vrece – pomôže vám vybiť stres a napätie, ale zároveň podporí vašu kondíciu a pomôže spaľovať tuky.

6. Švihadlo – keď už vrece, tak aj švihadlo. Samozrejme, ak to nebude vadiť susedom, ak bývate v byte. Výborný nástroj na chudnutie a budovanie kondičky. A pritom lacný a skladný.

7. Bosu – ak potrebujete cviky s vlastnou váhou ešte trochu skomplikovať a ešte viac sa zamerať aj na budovanie funkčnej sily a rovnováhy, potom je basu lopta pre vás ako stvorená. A zmestí sa aj pod posteľ.

8. Bežecký pás – môžete na ňom chodiť, čo posilní vaše zdravie, i behať, čím budete podporovania kondíciu a chudnutie.

9. Stacionárny bicykel – ak máte pod sebou susedou, lepším riešením pre kardiotréning ako bežecký pás, by mohol byť stacionárny bicykel. Ten vám umožní absolvovať aj intervalové tréningy.

10. Zrkadlo – pravdepodobne už doma nejaké máte, ale ak si zariaďujete izbu na cvičenie, dajte si tam aj zrkadlo, aby ste videli, či cviky cvičíte technicky správne. A môžete tam sledovať aj svoje pokroky.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist