InstagramFacebookYoutube
Tréning

Tréning hviezdneho trénera, ktorým si podporíte chudnutie

3. 3. 2022
Tréning hviezdneho trénera, ktorým si podporíte chudnutie
Kruhový tréning je veľmi dobrý spôsob, ako si podporiť kondíciu, posilniť svaly a zároveň podporiť chudnutie. Poskytuje možnosti precvičiť celé telo a netrvá ani tak dlho. Preto si ho s úspechmi osvojilo aj veľa osobností, ktoré sú vo svojom živote vyťažené.

Napríklad aj Joe Wicks, ktorý je osobným trénerom, autorom kníh a televíznou osobnosťou, nerád stráca čas dlhými tréningami. Cvičí efektívne, aby sa udržal v dobrej kondícii. Cvičí tvrdo, ale krátko, aby si zachoval svoju štíhlu postavu.

Medzi jeho obľúbené rutiny patrí aj kruhový tréning, ktorý sa dá vykonávať niekoľkokrát do týždňa. Celé telo precvičí deviatimi cvikmi, pri ktorých nepotrebujete žiadne špeciálne náčinie. A teraz si ho môžete vyskúšať aj vy.

Článok pokračuje pod reklamou


Cviky sú nasledujúce: drepy so zdvihnutím kolena, vysoké kolená s upaženými rukami, angličáky v pomalom tempe, T press-up, power squat jacks, truffle shuffle, bicyklové skracovačky, vysoké kolená a horolezec, drepy s dotykom zeme a výskokom rukami nad hlavou.

Koľko opakovaní alebo ako dlho budete dané cviky cvičiť, nájdete rozpísané v nasledujúcej tabuľke:

Kruhový tréning Joea Wicka
Cvik Opakovania / Čas
Drepy so zdvíhaním kolena 30 sekúnd jedným kolenom
30 sekúnd pauza
30 sekúnd druhým kolenom
Vysoké kolená s upaženými rukami 30 sekúnd
Angličáky (burpees) v pomalom tempe do zlyhania
T press-up (striedavo na každú stranu) do zlyhania
Power squat jacks do zlyhania
Truffle shuffle 6 opakovaní na každú stranu
Bicyklové skracovačky do zlyhania
2x superséria:
Vysoké kolená a
Horolezec

6 na každú nohu
6 na každú nohu
Drepy s dotykom zeme a výskokom rukami nad hlavou 30 sekúnd

Tento tréning je taký efektívny, že pre väčšinu ľudí bude stačiť urobiť jeden okruh. Ak ste však skúsenými cvičencami, môžete absolvovať okruhov aj viac. Medzi každými si však dajte pauzu 2-3 minúty.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist