InstagramFacebookYoutube
Zaujímavosti

Lenivé spôsoby, ako schudnúť a vybudovať si lepšiu kondíciu

27. 3. 2022
Lenivé spôsoby, ako schudnúť a vybudovať si lepšiu kondíciu
Chcete do svojho života dostať viac aktivít, ktoré vám pomôžu k zlepšeniu kondície a k schudnutiu? Potom vsaďte na nasledujúcich 8 „hackov“, ktoré vám k tomu pomôže bez toho, aby ste sa museli nejako extra prekonávať.

1. Ponaťahujte sa pri sledovaní televízie – strečing prospeje vašim svalom a pomôže vám uvoľniť sa fyzicky i psychicky. Keď sedíte alebo ležíte pred televízorom, využite, že nie je až taký náročný, a ponaťahujte sa. Keď sme uvoľnenejší, máme menšiu tendenciu prejedať sa, piť alkohol alebo si vyberať jedlá bohaté na kalórie.

2. Viac kráčajte – vždy, keď je možnosť, urobte radšej viac ako menej krokov. Zaparkujte pri obchode ďalej od vchodu, namiesto výťahu využite schody, choďte vyhodiť odpadky do vzdialenejšieho kontajneru a podobne.

Článok pokračuje pod reklamou


3. Nechajte si činky na dohľad – ak viete, že mávate svoje pozitívne chvíľky, majte po ruke nejaké jednoručky alebo gumové pásy, s ktorými by ste sa poľahky rozhýbali. Prípadne si vytvorte zvyk, že vždy, keď okolo nich prejdete, absolvujete jednu sériu nejakého cviku.

4. Postavte si vodu pred seba – aby ste neboli dehydrovaní, čo môže narušiť vašu snahu schudnúť, pripravte si dostatok vody a položte si ju pred seba. V ideálnom prípade majte pred sebou všetko množstvo vody, ktoré za deň musíte vypiť.

5. Prechádzajte sa počas telefonovania – prechádzanie môže byť aktivitou, na ktorú nepotrebujete vyčleniť ani kúsok mysle. Preto ho môžete využívať napríklad vtedy, ak máte telefonovať. Stačí chodiť sem a tam po izbe či kancelárii. Ani si to neuvedomíte a urobíte cenné kroky, ktoré by ste inak neurobili.

6. Umyte si zuby po jedení – ak ste niekým, kto po hlavnom jedle ešte rád konzumuje nejaké „maličkosti“, umyte si po hlavnom jedle zuby. Platí to najmä večer. Je nepravdepodobné, že si budete chcieť ešte raz umývať zuby, a tak radšej odmietnete prijať tých niekoľko 100 kalórií navyše.

7. Skráťte si čakanie s drepmi – ak váš obľúbený program v televízii prerušila reklama alebo čakáte pri sporáku na dokončenie jedla, urobte 10 drepov. Stačí to takto denne urobiť trikrát. Posilnite si nohy i stred tela, čo prospeje aj vášmu chrbtu.

8. Viac tancujte – ak nemáte čas ani energiu, zapnite si obľúbenú hudbu a zatancujte si. Je to zábavná aktivita, ktorá nie len že spáli nejaké kalórie a prospeje kondícii, ale aj zlepší náladu a zvýši vašu energiu.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist